Gå til innhold
Hundesonen.no

Brystomfang på finsk lapphund

Recommended Posts

Jeg får valp snart og tenkte bestille bilsele til hunden min siden jeg nå har litt penger til overs, men den er ment når han blir voksen. Selen har to str, 50-90, og 80-120 cm. Hvem vil mest trolig være riktig str til en finsk lapphund, en gutt.

Finner side med både høyder og vekt på hundene, men ingen ca str på brystomfang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg ta frem målebåndet og måle gutten min. Han var 65 cm, tispa mi som er litt mindre er 60 cm rundt så det er nok 50-90 cm som blir riktig str. 80-120 cm blir nok alt for stor :) Hvor skal du få gutten din fra? Blir stas det tenker jeg? :) Flotte rasen sin det :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg ta frem målebåndet og måle gutten min. Han var 65 cm, tispa mi som er litt mindre er 60 cm rundt så det er nok 50-90 cm som blir riktig str. 80-120 cm blir nok alt for stor :) Hvor skal du få gutten din fra? Blir stas det tenker jeg? :D Flotte rasen sin det :aww:

Da bestiller jeg den minste av de, var det jeg trodde, men brystomfang er jeg så fantastisk dårlig på å bedømme utifra foreldrene/søskene/de andre bikkjene oppdretter hadde mtp all pelsen!

Kommer fra Mallalasse han her da :D Blir morro ja! Usikker på om jeg får mørk eller brun enda, er to igjen og en annen har førstevalget. Men han vil ha en rolig familiehund, og den mørke (som jeg helst vil ha) er litt tøff og frampå så han var litt skeptisk til den hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...