Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som har vært hos ostopat med hundene sine?

scuba

Recommended Posts

Heisann.. noen som har vært hos en hundehomeopat?

jeg skal til en hundehomeopat på tirsdag med allergi tolleren min...

hun har gått på kortison i 4 år, så er vel ikke så alt for mye dem kan gjøre, men vi skal bytte til råforing, og prøve å slanke henne litt...

men hun går på atarax også... DET vil jeg få vekk iallefall og forhåpentligvis kutte ned på kortisonen...

atarax er klødempende og det gies til mennesker også... bivirkninger er at det er antidepressiva... man blir slapp og likegyldig...

jeg har en sånn hund.. likegyldig, men siste halvåret har hun blitt mer og mer seg selv... kanskje hun begynner og bli imunn mot ataraxen?

jeg skal til http://www.hundehomeopatene.no

noen som har vært der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos både osteopat, homeopat og akupunktør. Hvar er det egentlig du lurer på? Er tittelen for tråden feil?

Jeg har vært til osteopat med ene hunden min pga låsninger i ryggen. De er nå borte, men hunden er fremdeles stiv i muskulaturen, og trenger derfor akupunktur og massasje. Jeg har brukt homeopati mot feks urinveisinfeksjon, men også i håp om å få mer/lengre pels på en hund. Og mot kennelhoste, og mot innbilt. Alt funket fett bortsett fra for lengre pels, haha! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

hva gjorde dere? og hvordan "syk" var hunden din?

Hun var sur når vi tok på henne osv, så vi trodde at hun kanskje hadde vondt i kroppen. Frøken fikk akupunktur og ble på en måte masasjert (:P) Hun hadde to små låsninger, en i nakken og en i korsryggen + at hun hadde en liten svakhet i en meridian (har ikke helt forstått hva det er.. ) men ellers var hun helt frisk og fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...