Gå til innhold
Hundesonen.no

Data hjelp? :)


Jeanettee

Recommended Posts

Hei hei :icon_confused: Katta mi gikk på tastaturet mitt i stad på laptopen, og nå har det skjedd noe her. Skal prøve å forklare så godt som mulig..

Vis jeg f.eks er inne på vg.no, pleier jeg å bruke piltastene for å blad meg nedover på siden, men vis jeg trykke på nedover pila nå så kommer jeg direkte til bunn av siden.

Er det noen som vet hvordan jeg kan få dette tilbake igjen? :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :icon_confused: Katta mi gikk på tastaturet mitt i stad på laptopen, og nå har det skjedd noe her. Skal prøve å forklare så godt som mulig..

Vis jeg f.eks er inne på vg.no, pleier jeg å bruke piltastene for å blad meg nedover på siden, men vis jeg trykke på nedover pila nå så kommer jeg direkte til bunn av siden.

Er det noen som vet hvordan jeg kan få dette tilbake igjen? :innocent:

Kan du se om den sitter fast, har blitt litt forskyvd ol? Høres ut som noe ikke helt er ok under så den holder knappen inne om du trykker pil ned. sitter ikke på jobb så har ikke deler og vise med menne, ta et bilde? :hmm: ser den normal ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den ser helt normal ut, også kommer den en sånn strek akkurat som det er når man skriver i word f.eks. så vis jeg skal trykke meg oppover igjen på siden, og bruker pila oppover så er det en strek som går oppover langs orda. Haha, dette var vanskelig å forklare merker jeg :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...