Gå til innhold
Hundesonen.no

Backup av HTC

MonicaT

Recommended Posts

Hei.

På min tidligere Nokia mobil kunne jeg ta backup via pc'n slik at jeg hadde alle kontakter etc lagret itillfelle noe skjer. ( Nokia PC Suite )

Har jeg noen slike muligheter med HTC ?

Har lastet ned HTC Sync, men jeg vil ikke synkronisere mailen med mobilen. Jeg vil egentlig bare ta en backup av kontakter etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har googlet uten å bli så mye klokere :lol: Ser ut som det letteste er å synke med Gmail, men det får jeg ikke til. Dvs har opprettet Gmail konto og synker, men kontaktene mine blir ikke lagret hos Gmail.

Står på HTC at man evt. må tilbakestille mobilen, men blir ikke alle kontakter etc borte da ?

Saken er at jeg har solgt mobilen og skal gjerne overføre kontaktene mine til pc/et sted hvor jeg kan ha de til jeg får den nye mobilen fra jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har googlet uten å bli så mye klokere :lol: Ser ut som det letteste er å synke med Gmail, men det får jeg ikke til. Dvs har opprettet Gmail konto og synker, men kontaktene mine blir ikke lagret hos Gmail.

Står på HTC at man evt. må tilbakestille mobilen, men blir ikke alle kontakter etc borte da ?

Saken er at jeg har solgt mobilen og skal gjerne overføre kontaktene mine til pc/et sted hvor jeg kan ha de til jeg får den nye mobilen fra jobben.

hva med å legge kontaktene på simkortet?`

evt kopiere de til minnekortet ditt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får jeg kopiert de til sim kortet ? :lol: Får bare valg å kopiere fra simkortet ..

Om jeg flytter de til minnekortet er det da greit å hente de frem igjen på den nye mobilen ? ( samme merke, men annen modell )

Det er kanskje lettest og jeg fant innstillingene for det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...