MonicaT Skrevet 24. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2011 Noen som har erfaring med Hurtta Pro vinterdress ? Link Evt andre dresser av denne typen som man kan bruke. Poenget er at hunden skal ha varme under magen og på beina - så derfor er ikke vanlig varmedekken bra nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 24. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2011 Jeg hadde denne til Oscar, og den fungerte veldig bra syns jeg. Utrolig fornøyd med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 24. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2011 Denne er kjempebra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mika Skrevet 24. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2011 Som de andre har skrevet: Denne er kjempebra Jeg kjøpte min her. Edit: Husk å krysse av for NOK, og fjerne krysset på Priser inkl. moms. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 24. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2011 Jeg har den dressen som ikke har ben, men som er prikk like (som ser litt ut som en genser). Eneste minuset jeg har med min er at de i butikken har klart å gi meg en størrelse som er for liten, noe jeg har sett etter litt bruk og sammneligning med en annen hund sin. Fordelen er jo at den er vann og vindtett Må innrømme at jeg vurderer å kjøpe denne til Tinka, for å erstatte den andre vi har, som er for liten PS: Om du får tak i den jaktgrønne så tror jeg denne hadde vært lekkerbisken på en rød breton Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 24. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2011 Jeg har den til Lita, den er det eneste som holder frysapinnen varm! Helt genial, løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar