Gå til innhold
Hundesonen.no

Bestille godbiter gjennom nette?


adi85

Recommended Posts

Har lenge nå brukt leverbiter som trenegodbiter, av og til noen andre godbiter så valpen ikke skal gå lei. Men leverbitene har fungert veldig godt. Men så skal de legge ned den dyrebutikken som solgte dette i store poser(andre steder selges de i så småpakninger..). Vurderer om jeg skal bestille de gjennom nette heller, og tenker at man sikkert finner mye annet snadder også med det samme :wub: Bor ikke i en så stor by, så utvalget er ikke alltid så stor.. Men dermed er utvalget stort av nettbutikker... så nå lurer jeg på om noen har erfaringer med noen gode nettbutikker som selger leverbiter og annet snadder?? :wub: (og helst i litt store porsjoner, ikke bare 10 biter i hver pose liksom, for her går det unna på godbitene! :wub: )

Forresten med det samme, hvor ofte gir dere gode ekstra ting som kong, griseører, margben osv?? Syns det er så greit å gi henne litt godt etter turer(som belønning for at hun er flink å gå tur, og i tillegg for å roe henne ned etter tur) og innimellom så hun ikke skal kjede seg, men er redd for å gi for mye... :ahappy: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Item Qty Unit Price Ext. Price

Buddy-Ohs Dog Treats

1 $2.95 $2.95

Buddy-Berries Dog Treats

1 $2.95 $2.95

Charlee Bear Dog Treats

Options: Select Flavor/Liver, 1 lb

1 $4.95 $4.95

Tricky Trainers Soft & Chewy Dog Treats—Liver

Options: Select Size:14 oz.

1 $10.95 $10.95

Zukes Mini Naturals

Options: Select Flavor/Size:Chicken, 6 oz

1 $3.95 $3.95

Robbie Dawg Peanut Butter Carrot Dog Treats

1 $6.95 $6.95

Subtotal:

$32.70

Shipping (See item description):

$0.00

Total: $32.70

Kjøpte jeg, ikke at jeg ANER hva noe av det egentlig er men står de skal være bra til trening :aww: og det blir 194kr ifølge google så da er jeg under tollgrensen også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange gode svar :lol: Hehe, ser det er flere som er flinke å shoppe til hunden :lol: Jeg har vært på salg på dyrebutikken som skal legges ned i dag... hehe, ble noen ting jah... :aww: Sier vel sitt når jeg har en valp som regner med det kommer noe når vi har vært ute i byen og kommer hjem med poser...er liksom alltid med en ny leke eller godbiter :lol: jepp...bortskjemt hund :lol: hehe:p Men nå blir det mer shopping av godbiter(for det var det ingen av på dyrebutikken..), så takk for tips til gode shoppesider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...