Gå til innhold
Hundesonen.no

Witch Hazel

Recommended Posts

Skrevet

Noen som vet noe om det? Det er et naturmiddel, jeg har ikke funnet det i norge (det heter Trollhassel i Norge, tror jeg). Søkte rundt på nettet, og fant ut at det bl.a. funker veldig bra til å vaske (engelsk) bulldog-rynker. Så, vet noen hvilken av disse merkene som er best? Jeg fant en del på ebay, men det var vanskelig å finne ut hvilken som vil fungere best, fordi jeg ikke har prøvd eller hørt om det før i dag, og det står absolutt ingenting om merker av det på de sidene jeg har vært på. Jeg endte opp med å bestille denne. Fordi jeg leste "natural" og "face", så da tenkte jeg det ikke var farlig. :ahappy: Noen som har noen tanker om dette?

Skrevet

Det trekker sammen blodkar, så det er vel egentlig ikke noe jeg ville brukt ukritisk, om det virker som man vil eller ikke. Det brukes i hemorroidekrem, blant annet.

Skrevet

Ja, det er klart. Tusen takk for svar! Var jo utålmodig nok til å poste det her på et engelsk forum også, og de hadde ingen problemer med å anbefale det. Det kunne brukes som munnvann også, men det smakte visst dritt. :ahappy:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...