SoppenCamilla Skrevet 19. Januar 2011 Rapporter Skrevet 19. Januar 2011 Noen som vet noe om det? Det er et naturmiddel, jeg har ikke funnet det i norge (det heter Trollhassel i Norge, tror jeg). Søkte rundt på nettet, og fant ut at det bl.a. funker veldig bra til å vaske (engelsk) bulldog-rynker. Så, vet noen hvilken av disse merkene som er best? Jeg fant en del på ebay, men det var vanskelig å finne ut hvilken som vil fungere best, fordi jeg ikke har prøvd eller hørt om det før i dag, og det står absolutt ingenting om merker av det på de sidene jeg har vært på. Jeg endte opp med å bestille denne. Fordi jeg leste "natural" og "face", så da tenkte jeg det ikke var farlig. Noen som har noen tanker om dette?
Argyr Skrevet 19. Januar 2011 Rapporter Skrevet 19. Januar 2011 Det trekker sammen blodkar, så det er vel egentlig ikke noe jeg ville brukt ukritisk, om det virker som man vil eller ikke. Det brukes i hemorroidekrem, blant annet.
SoppenCamilla Skrevet 19. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Januar 2011 Det vil vel eventuelt brukes sånn at jeg dypper en q-tips oppi, og gnir det under øynene, der det vanligvis blir misfarga (hvis man ikke er flink nok til å rengjøre/holde det tørt)..?
Argyr Skrevet 19. Januar 2011 Rapporter Skrevet 19. Januar 2011 Sikkert ikke farlig, men ville vært veldig påpasselig med å ikke få noe i øynene.
SoppenCamilla Skrevet 19. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Januar 2011 Ja, det er klart. Tusen takk for svar! Var jo utålmodig nok til å poste det her på et engelsk forum også, og de hadde ingen problemer med å anbefale det. Det kunne brukes som munnvann også, men det smakte visst dritt.
xxx12345 Skrevet 19. Januar 2011 Rapporter Skrevet 19. Januar 2011 Det har en ganske sterk farge i seg selv da.. Funker fint på blåmerker forøvrig.
SoppenCamilla Skrevet 19. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Januar 2011 Sterk farge? Åssen da? Blir bikkja farga om jeg bruker det på henne? Det er ikke så kult.
xxx12345 Skrevet 19. Januar 2011 Rapporter Skrevet 19. Januar 2011 Den jeg brukte den gangen var i alle fall brun...
SoppenCamilla Skrevet 19. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Januar 2011 Ah. Ser ut som om denne er gjennomsiktig?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar