Gå til innhold
Hundesonen.no

Rapporter

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• De har vært hjemme når vi har feiret med familie i Oslo (der vi bor). Av ulike hensyn, og først og fremst fordi de ikke ville hatt noe ut av det. De fikk en god tur på formiddagen og kanskje litt ekstra mental aktivisering, og lufting igjen rett før vi har dratt. Det begrenser såklart hvor lenge man kan være borte, men hvis hunden(e) normalt er vant til å være alene en arbeidsdag så tåler de en julekveld også. Bånd, bur eller kompostgrinder kan være gode løsninger om man må ha med hunden og den må begrenses noe. Det kan jo innebære både mye folk og tilgang på mat i ulike høyder, og være behov for skjerming både for hunden og omgivelsene.
    • Har alltid tatt henne med, og hatt henne i bånd hvis det var steder det ikke passet at hun gikk fritt rundt.
    • Er det noen som legger hunden igjen hjemme?  Hva har dere som løsninger hvis dere tar de med?  
    • Simira: Takk for svar og tips! Bøkene er notert på leselista ❤️
    • Det er mye fine bøker, jeg håper du har lest Leslie McDevitt også. Det er vel en egen Control Unleashed Puppy mener jeg å huske. Når det er sagt så ville jeg fått inn noen med erfaring til å vurdere dette. Jeg tenker det henger sammen, og at det er ressursforsvar. Det er fullt mulig å gjøre noe med, men krever riktig håndtering. På https://www.atferdskonsulenter.no/finner du jevnt over flinke folk som bruker positive metoder.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...