Gå til innhold
Hundesonen.no

Sjekk din Canis profil.


Stine

Recommended Posts

Canis har tydeligvis vært så snille og lagd en ny profil til oss, problemet er at de da har lagt ut personlige opplysninger som E-mail adresse og fødselsdato på endel brukere. Uten vårt samtykke og uten å informere om det.

Dette gjør meg rimelig forbannet da jeg har valgt å være anonym der inne, og E-mail adressen min er fult navn. Dette har ligget ute siden desember, og jeg som ikke har for vane å sjekke min egen profil blei litt sjokkert når jeg ble gjort oppmerksom på dette.

Dem sier dem har ryddet opp i det nå, men for sikkerthets skyld vil jeg be dere her inne som har en profil der sjekke det.

Dem gir også delt skyld, det er tydeligvis vår skyld at vi ikke sjekker vår profil regelmessig etter ting som ikke skal stå der!

Nå er Canis boikottet for min del, så fort jeg har oppnådd høyeste poengsum og fått mine 500 kr sletter jeg min profil og jeg kommer heller ikke til å bruke nettbutikken dems!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Jeg har søkt på meg selv i medlemslista der, men fant meg ikke. Kanskje jeg har sletta meg selv, en gang for lenge siden? Who knows.. :lol:

Jeg var innom rett før jul, men da jeg prøvde i går fant de ikke mailadressen min i databasen. Litt merkelig ettersom jeg stadig får mail :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det er dårlig ja!

Jeg oppdaget det ved en ren tilfeldighet. Alt var huket av som "vis på profilen" per default! Det skal ikke være sånn at man stadig må gå innom og sjekke at ikke ting er blitt lagt ut om en selv som man ikke har lagt ut selv. Håper de tar lærdom av denne fadesen!

Mange har visst giftet seg under oppdateringen og :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...