Angilja Skrevet 20. Januar 2011 Rapporter Skrevet 20. Januar 2011 Men hva om eieren da har hunder i andre grupper også? Får jo ikke krysset av for om de har hunder i andre grupper f.eks. Se bare på Fannhvit som har hunder i gruppe 1, gruppe 2 og gruppe 5, hvor missvisende blir det ikke om hun kun krysser for kun 1 gruppe? (nå vet jeg ikke hvilken gruppe Fannhvit har krysset av for ) Edit: Hæææ?? Det kan jeg ikke skjønne, for de i gruppe 1 skulle jo være så tøffe de Jeg fikk til å krysse av for både gruppe 1, 2 og 5
Guest Dratini Skrevet 20. Januar 2011 Rapporter Skrevet 20. Januar 2011 Jeg fikk til å krysse av for både gruppe 1, 2 og 5 Da har det blitt fikset da --- Til TS, jeg mener likevel at denne oversikten vil bli feil, da den kun viser gruppe og ikke antall hunder pr gruppe
SiriEveline Skrevet 20. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Januar 2011 Men hva om eieren da har hunder i andre grupper også? Får jo ikke krysset av for om de har hunder i andre grupper f.eks. Se bare på Fannhvit som har hunder i gruppe 1, gruppe 2 og gruppe 5, hvor missvisende blir det ikke om hun kun krysser for kun 1 gruppe? (nå vet jeg ikke hvilken gruppe Fannhvit har krysset av for ) Som jeg skrev under, slik har det vært fra jeg laget tråden. Jeg var jo den første som svarte og krysset av for både gruppe 9, Tinka og gruppe 7, Chico. Da har det blitt fikset da Det har ikke blitt fikset nei, man har alltid kunnet velge så mange grupper man bare vil Til TS, jeg mener likevel at denne oversikten vil bli feil, da den kun viser gruppe og ikke antall hunder pr gruppe Men har du ikke forstått? Det er jo nettopp det som er formålet, vite gruppe! Ikke antall hunder i gruppen. Jeg er interessert i å vite i hvilke grupper sonens befolkning har hunder, ikke hvilken gruppe det er flest hunder i. Om det var sistnevnte jeg ville vite, vil det jo selvfølgelig være feil.. men det er nå ikke det jeg er ute etter
Djervekvinnen Skrevet 20. Januar 2011 Rapporter Skrevet 20. Januar 2011 Hæææ?? Det kan jeg ikke skjønne, for de i gruppe 1 skulle jo være så tøffe de jooo de er jo ganske tøffe mot sau og kyr og hva enn de liker å jage/omringe Det skal de ha!
Bjørg Eva Skrevet 20. Januar 2011 Rapporter Skrevet 20. Januar 2011 Jeg har to gruppe 1 hunder og en i gruppe 8.
Guest Dratini Skrevet 20. Januar 2011 Rapporter Skrevet 20. Januar 2011 jooo de er jo ganske tøffe mot sau og kyr og hva enn de liker å jage/omringe Det skal de ha!
Carina Skrevet 21. Januar 2011 Rapporter Skrevet 21. Januar 2011 Dratini, nå sutrer du fælt! -- Skrev at jeg ville ha maskot i gruppe 10, men glemte jo faraohunden et øyeblikk, så enten 5 eller 10. Ikke at det er så nøye siden jeg ikke har den enda, men måtte bare korrigere likevel siden alle her antageligvis bryr seg kjempemasse om hvilken rase akkurat JEG ønsker meg.
SiriEveline Skrevet 21. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Januar 2011 Skrev at jeg ville ha maskot i gruppe 10, men glemte jo faraohunden et øyeblikk, så enten 5 eller 10. Ikke at det er så nøye siden jeg ikke har den enda, men måtte bare korrigere likevel siden alle her antageligvis bryr seg kjempemasse om hvilken rase akkurat JEG ønsker meg. Jeg satt og stusset over det.. og ble nesten redd for at du hadde forkastet faraohhunden! Jeg bryr meg!
Guest Dratini Skrevet 21. Januar 2011 Rapporter Skrevet 21. Januar 2011 Dratini, nå sutrer du fælt! Takk skal du ha!
Carina Skrevet 21. Januar 2011 Rapporter Skrevet 21. Januar 2011 Jeg satt og stusset over det.. og ble nesten redd for at du hadde forkastet faraohhunden! Jeg bryr meg! Tihi! Ikke forkastet nei.
Gjest Skrevet 22. Januar 2011 Rapporter Skrevet 22. Januar 2011 Gruppe 1 og 8, og kan tenke meg å ha begge hundetypene igjen senere også. :rolleyes2: + at jeg alltid vil ha en gruppe 2 rase i mitt hjerte.
SiriEveline Skrevet 22. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Januar 2011 Jeg har personlig en gruppe 9 hund, og trener masse en gruppe 7 hund som eies av min mor (og bor der) samt at jeg venter på en gruppe 1 hund. At jeg alltid kommer til å ha en maskot er sikkert, kanskje fortsatt i gruppe 9, men også mulig med noe faraohaktig (gruppe 5). Men det blir nok gruppe 1 som blir hovedgruppen fremover.
armagnac Skrevet 22. Januar 2011 Rapporter Skrevet 22. Januar 2011 Har to stk i gruppe 2 Ingen planer om å bytte verken rase eller gruppe med det første :rolleyes2:
Gjest Skrevet 23. Januar 2011 Rapporter Skrevet 23. Januar 2011 Har 1stk gruppe 5 hund og det kommer jeg nok til å ha flere av, men jeg vil ha enten en gruppe 1 hund eller en gruppe 8 hund senere i tillegg :rolleyes2:
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar