Brie Skrevet 10. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2011 Jeg er en jente på 19 år og bor i sør og midt-Troms. Jeg studerer 3 året Medie og kommunikasjon. Vi har nettopp kjøpt en ny valp, en Lapsk Vallhund. Han skal brukes til reindrift. Jeg skal legge ut bilder senere:) Jeg har vokst opp med hunerd og reindrift, og er veldig glad i dyr. Siste hunden vårres var en Svensk Lapphund blanding som dessverre ble påkjørt like før jul. Det er spennende med en ny hund og han er mitt aller første ren-raset hund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 10. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2011 Velkommen til oss! Bilder er et "must" ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Lilli22 Skrevet 10. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2011 Velkommen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brie Skrevet 11. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2011 Takk:D og bildet er vel klart når han skal hete "Muste" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 11. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2011 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar