Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundepass Påsken 2011

SiriEveline

Recommended Posts

Skrevet

Når det gjelder pass i påsken, kan det være lurt å være ut i god tid. Om du trenger pass, eller kan tilby pass er det bare å skrive inn her.

Husk å få med litt kort informasjon om hunden, og hvilken periode du trenger pass og ikke minst hvor i landet man holder til.

Og for de som kan tilby pass er det greit å si ifra hva slags hunder man har (om han har det), samt når man kan passe og hvor man holder til :(

Skrevet

Jeg kan muligens stille som hundepasser :( Jeg har fri i helligdagene og da kommer jeg til å reise opp på hytta på fjellet. Veit ikke åssen påsken ser ut i år, men mulig jeg ber om ferie hele påsken. Men ikke regn med det. Der blir det mye aktivitet for hundene. En skikkelig flott plass altså :lol: Jeg må først se an HVOR unghund Günther er på den tida (altså, hvor slitsomt der er), men jeg kan nok stille opp å passe en hund altså :D

Jeg skal være såpass sær å si at jeg vil passe hunder til medlemmer som har vært her inne en stund. Jeg vil ikke passe hund til noen jeg aldri har hørt om :(

Skrevet

Jeg kan muligens stille som hundepasser :( Jeg har fri i helligdagene og da kommer jeg til å reise opp på hytta på fjellet. Veit ikke åssen påsken ser ut i år, men mulig jeg ber om ferie hele påsken. Men ikke regn med det. Der blir det mye aktivitet for hundene. En skikkelig flott plass altså :D Jeg må først se an HVOR unghund Günther er på den tida (altså, hvor slitsomt der er), men jeg kan nok stille opp å passe en hund altså :(

Jeg skal være såpass sær å si at jeg vil passe hunder til medlemmer som har vært her inne en stund. Jeg vil ikke passe hund til noen jeg aldri har hørt om :(

Jeg trenger muligens pass til Tinka fra fredagen før påske og den helgen frem til onsdagen eller noe.

Skal sjekke datoer etterhvert. Om du har lyst da? :lol:

Skrevet

Jeg trenger muligens pass til Tinka fra fredagen før påske og den helgen frem til onsdagen eller noe.

Skal sjekke datoer etterhvert. Om du har lyst da? :)

Jaa, jeg kan passe Tinka :D Hun er vel ganske grei å passe hun? Hun tar jo ikke så stor plass heller :blink: Jeg veit jo som sagt ikke hvilke dager som er fridager da, men helg er jo fri uansett :D

Skrevet

Jaa, jeg kan passe Tinka :D Hun er vel ganske grei å passe hun? Hun tar jo ikke så stor plass heller :blink: Jeg veit jo som sagt ikke hvilke dager som er fridager da, men helg er jo fri uansett :D

Hun er veldig grei ja, eneste er at hun kaaan ødelegge ting, altså papirting og slikt kan makuleres, og tilgjengelig mat spises (stuebord er lett tilgjengelig :)).

Men ellers sier hun ifra når hun MÅ på do, men kan fint vente en stund om morgenen. Kommer på innkalling (ihvertfall 99% av gangene). Og liten er hun også :D:(

Skrevet

Hun er veldig grei ja, eneste er at hun kaaan ødelegge ting, altså papirting og slikt kan makuleres, og tilgjengelig mat spises (stuebord er lett tilgjengelig :D).

Men ellers sier hun ifra når hun MÅ på do, men kan fint vente en stund om morgenen. Kommer på innkalling (ihvertfall 99% av gangene). Og liten er hun også :blink::)

Hehe! Jeg er vant med Günther, så de tingene skal nok gå greit altså :D Du får bare si i fra når du veit litt mer. Er jo lenge til påsken enda, men jeg passer henne ihvertfall gjerne :D

Skrevet

Hehe! Jeg er vant med Günther, så de tingene skal nok gå greit altså :D Du får bare si i fra når du veit litt mer. Er jo lenge til påsken enda, men jeg passer henne ihvertfall gjerne :blink:

Det skal jeg vet du :D

Skrevet

Hun er veldig grei ja, eneste er at hun kaaan ødelegge ting, altså papirting og slikt kan makuleres, og tilgjengelig mat spises (stuebord er lett tilgjengelig :D).

Men ellers sier hun ifra når hun MÅ på do, men kan fint vente en stund om morgenen. Kommer på innkalling (ihvertfall 99% av gangene). Og liten er hun også :blink::)

Jeg kan også passe Tinka :D

Kan også evt stille opp med pass,men da må hunden være snill :D

Skrevet

Jeg også kan være behjelpelig med pass av hund bare den er grei mot andre. Har en stor krabat selv som jeg gjerne tar imot en gjest :-) Vil veldig gjerne at noen vil passe min ved behov også :-)

Skrevet

Jeg også kan være behjelpelig med pass av hund bare den er grei mot andre. Har en stor krabat selv som jeg gjerne tar imot en gjest :-) Vil veldig gjerne at noen vil passe min ved behov også :-)

hvor bor du da? :lol:

• 1 month later...
Guest lijenta
Skrevet

Ser ut til at jeg kan passe hunder i påska, men bor da litt i perferien hehe.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...