Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundepass Påsken 2011

SiriEveline

Recommended Posts

Når det gjelder pass i påsken, kan det være lurt å være ut i god tid. Om du trenger pass, eller kan tilby pass er det bare å skrive inn her.

Husk å få med litt kort informasjon om hunden, og hvilken periode du trenger pass og ikke minst hvor i landet man holder til.

Og for de som kan tilby pass er det greit å si ifra hva slags hunder man har (om han har det), samt når man kan passe og hvor man holder til :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan muligens stille som hundepasser :( Jeg har fri i helligdagene og da kommer jeg til å reise opp på hytta på fjellet. Veit ikke åssen påsken ser ut i år, men mulig jeg ber om ferie hele påsken. Men ikke regn med det. Der blir det mye aktivitet for hundene. En skikkelig flott plass altså :lol: Jeg må først se an HVOR unghund Günther er på den tida (altså, hvor slitsomt der er), men jeg kan nok stille opp å passe en hund altså :D

Jeg skal være såpass sær å si at jeg vil passe hunder til medlemmer som har vært her inne en stund. Jeg vil ikke passe hund til noen jeg aldri har hørt om :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan muligens stille som hundepasser :( Jeg har fri i helligdagene og da kommer jeg til å reise opp på hytta på fjellet. Veit ikke åssen påsken ser ut i år, men mulig jeg ber om ferie hele påsken. Men ikke regn med det. Der blir det mye aktivitet for hundene. En skikkelig flott plass altså :D Jeg må først se an HVOR unghund Günther er på den tida (altså, hvor slitsomt der er), men jeg kan nok stille opp å passe en hund altså :(

Jeg skal være såpass sær å si at jeg vil passe hunder til medlemmer som har vært her inne en stund. Jeg vil ikke passe hund til noen jeg aldri har hørt om :(

Jeg trenger muligens pass til Tinka fra fredagen før påske og den helgen frem til onsdagen eller noe.

Skal sjekke datoer etterhvert. Om du har lyst da? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger muligens pass til Tinka fra fredagen før påske og den helgen frem til onsdagen eller noe.

Skal sjekke datoer etterhvert. Om du har lyst da? :)

Jaa, jeg kan passe Tinka :D Hun er vel ganske grei å passe hun? Hun tar jo ikke så stor plass heller :blink: Jeg veit jo som sagt ikke hvilke dager som er fridager da, men helg er jo fri uansett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, jeg kan passe Tinka :D Hun er vel ganske grei å passe hun? Hun tar jo ikke så stor plass heller :blink: Jeg veit jo som sagt ikke hvilke dager som er fridager da, men helg er jo fri uansett :D

Hun er veldig grei ja, eneste er at hun kaaan ødelegge ting, altså papirting og slikt kan makuleres, og tilgjengelig mat spises (stuebord er lett tilgjengelig :)).

Men ellers sier hun ifra når hun MÅ på do, men kan fint vente en stund om morgenen. Kommer på innkalling (ihvertfall 99% av gangene). Og liten er hun også :D:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er veldig grei ja, eneste er at hun kaaan ødelegge ting, altså papirting og slikt kan makuleres, og tilgjengelig mat spises (stuebord er lett tilgjengelig :D).

Men ellers sier hun ifra når hun MÅ på do, men kan fint vente en stund om morgenen. Kommer på innkalling (ihvertfall 99% av gangene). Og liten er hun også :blink::)

Hehe! Jeg er vant med Günther, så de tingene skal nok gå greit altså :D Du får bare si i fra når du veit litt mer. Er jo lenge til påsken enda, men jeg passer henne ihvertfall gjerne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er veldig grei ja, eneste er at hun kaaan ødelegge ting, altså papirting og slikt kan makuleres, og tilgjengelig mat spises (stuebord er lett tilgjengelig :D).

Men ellers sier hun ifra når hun MÅ på do, men kan fint vente en stund om morgenen. Kommer på innkalling (ihvertfall 99% av gangene). Og liten er hun også :blink::)

Jeg kan også passe Tinka :D

Kan også evt stille opp med pass,men da må hunden være snill :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også kan være behjelpelig med pass av hund bare den er grei mot andre. Har en stor krabat selv som jeg gjerne tar imot en gjest :-) Vil veldig gjerne at noen vil passe min ved behov også :-)

hvor bor du da? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...