Guest Gråtass Skrevet 8. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2011 Dette er ikke sikkert ligger i riktig underforum, men jeg prøver lell.. Jeg lurer på hvordan man kan lage en fellesgruppe av e-post mottagere i OE. Helst med te-skje metoden. Jeg vil gjerne kunne sende e-poster til mange uten at de ser hverandres e-post adresser også. Jeg er skikkelig ikke data-kyndig som dere kanskje forstår, så takknemlig for all hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 8. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2011 Hvis du har samme versjonen som meg: Kontakter -> Ny -> Distribusjonsliste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 8. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2011 Hvis du har samme versjonen som meg: Kontakter -> Ny -> Distribusjonsliste Har garantert ikke samme versjon som deg, for jeg har ikke noe som heter "kontakter".. Aner ikke hva slags versjon jeg har heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar