Gå til innhold
Hundesonen.no

Max og Emil

Maximilliano

Recommended Posts

Min border blir lett dårlig i magen (tyggebein og diverse) og hun ble helt fin når vi foret på Vom og hundemat (de har mange varianter, for hunder som er allergisk og diverse)

¨

http://www.vomoghundemat.no/produktertorrfor.asp

denne her? jeg ser de har forskjelling her.. får tenke på det.. blir litt dårlig av å tenke på foret de får idag..:lol: men helt til nå ha de fått royal caning, og euanuba men ikke vært helt fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:):lol: Kjøpte faktisk en ganske stor pose med vom.. men de får jo vondt imagen av ingenting.. altfor følsomme mager tror jeg..:S Så nå går de faktisk på friskies..:P (og ja det er litt pinlig...:) Hva for bruker du?

Om det er i pose, så er det nok ennnen type vom.

V&H nr 25 og 33 + valpefòret er fullvitaminisert, ergo det innholder alt hunden trenger av vitaminer og mineraler. De andre variantene til V&H er tilleggsfòr.

Birk var supersensitiv i magen og tålte ekstremt lite, men han fungerte utmerket på Pro Plan og v&h nr 33.

Labbisen fòres med PP senior nå, men fungerer bra på Specific også. Får kun V&h ved høy belastning, feks skiturer ol da hun har så lett for å legge på seg.

Harly får PP sitt valpefòr og v&h nr 25 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨

http://www.vomoghundemat.no/produktertorrfor.asp

denne her? jeg ser de har forskjelling her.. får tenke på det.. blir litt dårlig av å tenke på foret de får idag..:P men helt til nå ha de fått royal caning, og euanuba men ikke vært helt fornøyd.

neinei, våtforet :)

http://www.vomoghundemat.no/produktervaatfor.asp

Var våtforet jeg mente :P

Har du fryser anbefaler jeg iallefall dette foret, veldig mange her forer på det, og de har diverse varianter til hva hunder tåler og trenger ol. Første jeg skal gjøre når jeg flytter i sommer er å kjøpe en fryser til å ha i en bod eller noe sånt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...