Blondiemamma Skrevet 2. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2011 Kjøpte nye sko til Blondie her om dagen. De virker veldig fine og sitter godt på henne.. Pompreece var merket.. Noen som har erfaringer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slevedyret Skrevet 3. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2011 Oj, de så fine ut! Har ingen erfaring, men kjenner jeg begynner å bli dyktig lei av "potesokk-*******", de faller av uansett hva jeg gjøre Hvor har du kjøpt disse, og hva kostet herligheten? Holder de seg på potene greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 3. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2011 Oj, de så fine ut! Har ingen erfaring, men kjenner jeg begynner å bli dyktig lei av "potesokk-*******", de faller av uansett hva jeg gjøre Har du prøvd de fra Troll hundefôr? Eller dogbooties.com. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slevedyret Skrevet 3. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2011 Har du prøvd de fra Troll hundefôr? Eller dogbooties.com. Takk for tips, det tas i mot med stor (om enn litt frustrert) takk! De fra Troll har jeg prøvd, de var en av de bedre, dvs at de holdt i hvert fall et par-tre uker...det elastiske båndet gjorde at de holdt litt lenger enn diverse andre jeg har prøvd, men de "muklet" seg opp etterhvert. Har sett såvidt på sidene til dogbooties, men litt usikker på størrelser og slikt...???? Av de jeg har kjøpt her har merkingen som passer variert fra Medium til XXL... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 3. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2011 Mål på den bredeste delen av poten. Og finn inches her; http://manuelsweb.com/in_cm.htm Målekart etter inches finner du på nettsiden deres. Flatten min har M på baklabbene og L foran. Men kunne godt hatt L alle veier, egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slevedyret Skrevet 3. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2011 Mål på den bredeste delen av poten. Og finn inches her; http://manuelsweb.com/in_cm.htm Målekart etter inches finner du på nettsiden deres. Flatten min har M på baklappene og L foran. Men kunne godt hatt L alle veier, egentlig. Ahh, takker igjen. De sokkene der var jo i hvert fall rimelige og i knallfarger så man har en sjans til å finne de igjen i snøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 3. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2011 Jeg har kjøpt de på dyrebutikken jeg jobber på.. Buster Zoo. De er på intruduksjonstilbud nå til 399,- .De er helt nye, og ingen jeg kjenner har noen særlig erfaring med de, derfor jeg lurer.. Men de virker i hvertfall veldig ålreit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StineG Skrevet 4. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2011 Hvilken størrelse har du? Lurte på å kjøpe til dachsen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 4. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2011 Blondie har størrelse 1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar