Morgaine Skrevet 31. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2010 Nå når valpene faktisk er født så er det greit å begynne å få på plass noen av de mer praktiske tingen, der i blant planlegging av henting. Lurte derfor på om noen hadde en flybag som jeg kunne fått lånt i slutten av februar? Har liten lyst til å kjøpe en bag bare for den ene turen. Målene jeg har fått av flyselskapet er 45x35x20 cm. Denne planen er fremdeles litt usikker da en briardvalp på 8 uker fint kan ha gått over 8 kg grensen, men jeg krysser fingrene for at det skal kunne gå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 31. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2010 Jeg har en, men jeg bor på østlandet. Ev må du betale porto så kan jeg sende den om ingen i Bergen har en liggende. Min passer akkurat kabinmålene, er en sherpa bag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgaine Skrevet 31. Desember 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2010 Hmm portoen må nå bli billigere enn en ny bag så det hadde vært supert. Får vente litt og se hva som skjer, men takk for tilbudet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar