tm100021 Skrevet 27. Desember 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2010 Da må vi bare sette en tid da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 27. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2010 Dummingeeeeeeeeer. Stemmer for ett treff til! Snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 27. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2010 Det er jo lett! Kan på f.eks. søndag også jeg. Hundene trenger litt lekeselskap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 27. Desember 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2010 Samme her, skjer ikke så mye spennende så er med på onsdag og søndag jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 27. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2010 Søndag it is! Blir bare Peggy tror jeg, da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 27. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2010 når på onsdagen? og har du ved caroline? og lill kan du hente meg ? *englefjes* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 27. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2010 Samme for meg når, bare ikke før fuglene fiser Har ikke ved nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 27. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2010 Jeg har bare brukt fleecesokkene derfra i vinter (eller Casper har da ), synes de er veldig bra. Men de fungerer best når det er -15 eller kaldere da, kan bli våte. Men selv om de har blitt våte kjenner jeg at de er varme inni, så bedre det enn at han fryser iallefall. Ellers er jeg og fornøyd med de JeanetteH nevner, bruker dem til snørekjøring. Kan flere komme på treffet på søndag feks eller er det bare for dere fra vestfold? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 27. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2010 Bare å komme for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 27. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2010 Bare å komme for min del Tja... hva med 12 eller 13 ? vet ikke hva dere tenker jeg. men iallefall før sola forsvinner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 27. Desember 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2010 Kan flere komme på treffet på søndag feks eller er det bare for dere fra vestfold? Bare å komme det, er for alle- bare det holdes i vestfold Menne, om jeg har ved så kan jeg liksom ikke tenne bål osv. Går det ikke ann å få tak i engangsgrill på denne tiden av året Klokken tolv er fint for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2010 Da sees vi kl 12 hos Caroline (de som ikke vet PM caroline ) Jeg skal prøve å finne engangsgrill etterpå idag, ta med hva man vil kose seg med og hundene! Sees imorgen. Sliter du med å finne veien eller noe sånt så kan man alltids ringe meg på 97106606. Sees imorgen sonen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 28. Desember 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2010 Her blir bare Lyra med, så kan diktator Ivy få lov til å kose seg videre på juleferie hos foreldrene mine isteden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2010 Og ja, ingen behøver å være redd, jeg tar ikke med meg Foxi. Bare meg og Amiga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 28. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2010 Åssen er bussrutene den veien da? Veldig lyst til å være med, dyret trenger sosial omgang.. Men veit jo ikke hvor re er engang haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2010 Jeg tror ikke det går buss forbi Caroline Forøvirg så har jeg funnet fram kull grillen og tar med den og kull jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 28. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2010 Nei da blir det vanskelig.. Ved mindre vi klarer å skaffe oss skyss.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 28. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2010 Hvor bor du da? Hvis du tar bussen til Revetal, så kan det hende du kan kjøre med oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 28. Desember 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2010 Hvor bor du da? Hvis du tar bussen til Revetal, så kan det hende du kan kjøre med oss Hadde ikke hatt plass til meg og Lyra og ? Bilen er på verksted da girkassen gikk kaputt istead (Nei, var ikke jeg som kjørte den faktisk ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 28. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2010 Hadde ikke hatt plass til meg og Lyra og ? Bilen er på verksted da girkassen gikk kaputt istead (Nei, var ikke jeg som kjørte den faktisk ) Hmm, er nok ikke plass til både Jatzy og deg + bikkjer Pappa kjører bilen, jeg er under 18 Men skal vi se. Anette har kanskje plass til Yatzy? Så kan du sitte på med oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 28. Desember 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2010 Vi får håpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 28. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2010 Jeg bor i Horten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 28. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2010 Åja.. Trodde du bodde i Tønsberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2010 Du vet at jeg tenkte å kjøre med Lill ikke sant.... ? men om jeg kjører sambo på jobb på morran kan jeg ta bilen også hente Lill iallefall. Usj..må opp kl 7 da... Så Jeg henter Lill Papillon får ta med Yatzy om hun kommer til revetal Caroline bor der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 28. Desember 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2010 Heldige Anette Løser seg ihvertfall da Jatsy, hva med å ta bussen til tønsberg, så til revetal ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar