Kattzy Skrevet 3. April 2011 Rapporter Share Skrevet 3. April 2011 Moro å se bilder! Jeg har nemlig en liten rakker fra kullet før, altså Y-kullet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 3. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2011 Hun er så søt! Takk! Moro å se bilder! Jeg har nemlig en liten rakker fra kullet før, altså Y-kullet. Så gøy! Det er ikke tilfeldigvis Yozzy du har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattzy Skrevet 3. April 2011 Rapporter Share Skrevet 3. April 2011 Så gøy! Det er ikke tilfeldigvis Yozzy du har? Jo, tilfeldigvis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 3. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2011 Jo, tilfeldigvis! Hehe,morsomt Vi leste masse på bloggen din når vi gikk å ventet på Zara ,og er enda innom å ser etter nye innlegg av og til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattzy Skrevet 3. April 2011 Rapporter Share Skrevet 3. April 2011 Artig! Det har ikke skjedd så mye der i vinter, men det blir nok mer fart i sakene ut over våren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 3. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2011 Forstår godt det,hadde ikke oppdatert mye hvis jeg hadde blogg heller Du får lage en Ozzy-tråd her inne som du kan legge masse bilder i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattzy Skrevet 3. April 2011 Rapporter Share Skrevet 3. April 2011 Sender deg en PM, jeg i stedet for å fortsette å "skravle" i tråden din! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 4. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. April 2011 PM motatt Siden fredag har kennelhosten herjet her i huset Ikke gøy. Først trodde vi hun hadde satt noe fast i halsen eller noe,så vi stressa en del over det,men fikk tilslutt snakket med vetten,og hun mente at det var kennelhoste og sa at vi ikke trengte komme med henne så lenge hun ikke hadde feber,så da får vi bare vente og se. Hosten virker som den har gitt seg litt ihvertfall. Nå hoster hun bare hvis hun blir litt for oppgiret. Angrer nå på at jeg absolutt har villet gå så mye i hundeskogen den siste måneden. Men ville jo utnytte skogen før båndtvangen begynte igjen. Jaja,gjort er gjort. Syke jenta mi.. Lengter etter gode pinner og frisk luft.. Nå når vi ikke kan være rundt andre hunder,så må vi finne alternative lekekamerater: Ønsker alle en fin dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattzy Skrevet 5. April 2011 Rapporter Share Skrevet 5. April 2011 Så fin hun er! Tror ikke du skal laste deg selv for at hun har fått kennelhoste. Vi har vært masse på steder med potensiell smitte uten å få det, så det handler nok mest om flaks og uflaks. "Alle" har jo hatt det i vinter, så skulle man ha ungått smitte, måtte man vel ha sittet for seg selv på en fjelltopp og det er jo ikke bra det heller . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 6. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2011 Zara blir 1år nå på søndag! Føler vi nettopp hentet henne jeg Blir en nye update etter bursdagen Et par bilder fra den siste tiden :(teksten er over bildene) Sommeren kom fortere en ventet sier Zara,hun har jo nesten ikke hatt tid til å kvitte seg med vinterpelsen sin Vi har gått mye tur Jeg prøver å snike til meg et kyss,men noen trekker seg unna å synes det er flaut å kysse mamma ute der andre kan se det Vi traff på en søt kanin Jeg ser noe... forbanna fugl,jeg skal ta deg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 6. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2011 Bare for morroskyld tenkte jeg å lage et innlegg der jeg viser bilder av yndlingslekene til Zara Kjedet meg før idag,så jeg tok bilder åsså,ja... Zaras lekekasse! Shaun the sheep II (den forrige døde ) som dere ser har ikke han her heller så lang tid igjen. Den stakkars apen min har fått gjennomgå. Han mangler nå fjeset,og ser ikke så søt ut lengre. Kaninball som hunegentlig ikke hadde lov til å leke med Sau III (hun liker godt sauer ja) Ball som er av farger som skal tiltrekke hunden eller noe Denne kom selfølgelig mannfolket hjem med en dag,og den lager tidenes mest irriterende lyd.. Like irriterende hund Puffet "biler"-ball funnet ute. Zara forelsket seg i den så da klarte jeg ikke si nei (Den var puffet før vi fant den altså,så tror ikke noen savner den) Hjemmelaget leke. Flettet sammen et ødelagt laken. "Jokke"-puten,den eneste tingen Zara jokker på. Ikke rart at den har det ansiktsuttrykket egentlig. Rosa kong som av og til fylles med godis,men er gøy uten også. Tau. Ny venn fra Kennel IKEA. Tror det er flere fra samme kennel her inne på sonen. Skiinniiezz Og til sist: Katteleken så min samboer kaller den. Takk for besøket i tråden vår,hilsen meg og Zara! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 24. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2011 Siden sist har vi: Gått tur på Forus Zara har fylt 1år og fikk en bursdagskake (V&H glasert med leverpostei) Må vente på maten selv om det er bursdag,kjedelig.. Nam! Tusentakk for en kjempegod kake! Kose med søskenbarn og tante *dele opp* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 24. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2011 Zara er virkelig den peneste dachsen jeg har sett på lenge... Virker som hun har et nydelig vesen også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 24. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2011 Lekt med ball på stranden Zara møtte noen hun heller ville være med som vanlig Vi har vært på besøk hos flotte Mio som Zara prøver å overse Åh..hvorfor tvinger dere meg til å leke med denne teitingen? :rolleyes2: Mr. Handsome to be continued... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 24. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2011 Zara er virkelig den peneste dachsen jeg har sett på lenge... Virker som hun har et nydelig vesen også... Tusen takk! Sånt varmer et mammahjerte Hun er virkelig noe for segselv altså,haha,ler masse av henne hver eneste dag,og hun sjarmerer alle hun treffer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 24. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2011 Andre dachser dreper grevling og jakter på hjort. Zara jakter og dreper...smokker.. Er mye rart i skogen Hundeskogen Wæææ! Vi gikk til Månefossen. Noe som er å anbefale! Nydelig syn! (anbefales ikke å ta me hunden om den har for vane å dra mye. Det er ganske bratt når man skal nedover igjen) Zara er fornøyd med turen Det er det jeg har tatt av bilder ihvetfall Må bli flinkere til å ta med meg kamera rundtforbi.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 17. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2011 (endret) Slenger ut noen videoklipp jeg fant på mobilen Noen er fra da Zara var bare noen måneder gammel. (dere må trykke på bildene for å se videoene,fikk ikke til å få videoene opp her ) 3dager etter vi hentet henne (tror jeg) 4måneder. Banner og steiker fordi vi har vært frekke nok til å dusje og gjort henne våt Leker med en frossen brokkoli Zara og flua/spøkelset Graver i sandkassen,og ser så noen hun kjenner Yndlingsaktivitet for tiden,rulling i gresset Endret 17. Juli 2011 av LilleZara Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Så fine videoer av henne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 24. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Så fine videoer av henne Åh,takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 7. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. September 2011 Erte mamma med den fine pinnen Vi traff på en sel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 7. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. September 2011 Her er noen bilder fra da Zara hadde overnattingsgjest og de koste seg i sofaen Ooops,pass på hvor du biter Zara! Craye eyes! Fornøyd og utslitte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 8. September 2011 Rapporter Share Skrevet 8. September 2011 HAhahaha ser ut som Zara kan stikke hele chihuahuaen i munnen på det ene bildet Hun gjorde også en veldig fin sel, kanskje hun kan ha det som en deltidsjobb? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 9. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. September 2011 HAhahaha ser ut som Zara kan stikke hele chihuahuaen i munnen på det ene bildet Hun gjorde også en veldig fin sel, kanskje hun kan ha det som en deltidsjobb? Haha,ja,Teo er ikke store karen han Kanskje det er det vi skal satse på? Å så flytte til Bergen sånn at Zara kan jobbe som sel på Akvariet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 9. September 2011 Rapporter Share Skrevet 9. September 2011 Så var det skoene: Ehh,går det an å bevege seg med disse på da? Hvordan funker dette? hvor har du kjøpt de her? Skal ha meg sånne til vinteren, pga gummien tror jeg de henger lettere på pelsen og at de er mer vanntett en de jeg har nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts