Gå til innhold
Hundesonen.no

Staffen Casper


Quintinus
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Nå er Casper hjemme :wub: Vi kom hjem sent i går, ettersom flyet var forsinket.. Vi hadde også med oss broren hans hjem, og det var som å slippe en tornado løs i leiligheten! he he :wub: Herlige er de, men det var godt når vi leverte broren til eierne... :wub:

Han er ikke helt trygg ennå, og nekter å bevege seg utenfor - både med og uten bånd :-/ Håper det kommer seg fort... Så her er det en god del bæsjing og tissing på stuegulvet! Føler jeg ikke gjør annet enn å gå og tørke opp hehe!

Vell, her kommer noen bilder av dem fra i går kveld :-)

IMG_0556.JPG

IMG_0542.JPG

IMG_0538.JPG

IMG_0523.JPG

IMG_0535.JPG

IMG_0552.JPG

IMG_0563.JPG

IMG_0576.JPG

IMG_0585.JPG

IMG_0587.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søøøøøte!! Gleder meg til å kosemose :wub:

Første dagen følte jeg også at jeg bare tørket opp tiss og bæsj, men bare 1 uke senere kom det heldigvis skjeldnere :wub:

Det var nok sikkert litt skummelt for han å reise, så han kommer seg nok sikkert bare han får slått seg til ro hjemme hos dere :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søøøøøte! Gleder meg til å kosemose :wub:

Første dagen følte jeg også at jeg bare tørket opp tiss og bæsj, men bare 1 uke senere kom det heldigvis skjeldnere :wub:

Det var nok sikkert litt skummelt for han å reise, så han kommer seg nok sikkert bare han får slått seg til ro hjemme hos dere :D

Casper gleder seg til å få suss av Thia! :( Men først tenker jeg at han må lære seg å gå i bånd først :-)

Hvordan reagerte Thia når du tok henne ut når du så henne "i farta" med tissingen og bæsjingen? Casper nekter å gjøre fra seg når jeg bærer han ut. Han holder seg fint gjerne til han kommer inn igjen :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Casper gleder seg til å få suss av Thia! :wub: Men først tenker jeg at han må lære seg å gå i bånd først :-)

Hvordan reagerte Thia når du tok henne ut når du så henne "i farta" med tissingen og bæsjingen? Casper nekter å gjøre fra seg når jeg bærer han ut. Han holder seg fint gjerne til han kommer inn igjen :wub:

Vent han ut :wub:

Til slutt må han :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Casper gleder seg til å få suss av Thia! :wub: Men først tenker jeg at han må lære seg å gå i bånd først :-)

Hvordan reagerte Thia når du tok henne ut når du så henne "i farta" med tissingen og bæsjingen? Casper nekter å gjøre fra seg når jeg bærer han ut. Han holder seg fint gjerne til han kommer inn igjen :wub:

haha, Thia kunne ikke gå i bånd heller, det kan hun forsåvidt ikke nå heller... men hun går i sele, og det går fint. De første gangene måtte jeg ta på henne halsbånd i små omganger, for hun la seg ned og bare lå der om jeg tok det på henne, men det gikk ikke av før hun klarte å leke med det på, samme med selen. Båndet takler hun fortsatt ikke så bra, hun blir gaaaal om jeg fester henne i halsbånd, men i sele går det sånn levelig bra, hehe.

Det jeg merket fort var at det ikke var noe vits å ta henne ut når hun hadde begynt, da hadde hun jo fått lettet litt på trykket og tok henne en liten stund til hun ville tisse igjen (som oftest når vi kom inn). Den første gangen jeg fikk henne til å gjøre fra seg ute var dag2, da tok jeg henne ut om morgenen (hun hadde sovet 5 timer), hun fikk ikke tid til å tenke på noe før hun sto der ute og DA tisset OG bæsja hun. To-tre ganger gjorde jeg dette før hun forstod at det GIKK an å gå på do ute :D

ps, jeg vet ikke om dette stemmer 100%, men på valpekurset mitt sa instruktøren at når valpen allerede har begynt er det visst for sent, og da er det like greit å la den gjøre seg ferdig, man skal ta den ut når man ser at den er på vei til å sette seg, ikke NÅR den har gjort det :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Skjønner ikke hva som er skjedd med tråden her jeg... Men får legge ut noen ny bilder av verdens beste brumlebass som nå er snart 20 mnd gammel :wub: Vi storkoser oss med hverandre - men siden Casper er inne i en ny "herlig" fase, har vi litt ekstra å jobbe med :whistle:

545334_110858735724016_1172797276_n.jpg

603045_110858525724037_842841923_n.jpg

545524_110858639057359_1814586975_n.jpg

252375_109637452512811_493783524_n.jpg

545047_109617212514835_1761936793_n.jpg

285748_109616319181591_806374832_n.jpg

599795_109637285846161_1123994258_n.jpg

525849_109617095848180_489967891_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...