Gå til innhold
Hundesonen.no

Tromsøbuddisa

IdaC

Recommended Posts

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg er kanskje litt sent ute med svar, men jeg bor i Tromsø. Dog er min hund fortsatt bare en valp (verdens nydeligste selvsagt :lol: ), så jeg er noe usikker på om vi er egnede treningskamerater. :aww:

Skrevet

Jeg er kanskje litt sent ute med svar, men jeg bor i Tromsø. Dog er min hund fortsatt bare en valp (verdens nydeligste selvsagt :lol: ), så jeg er noe usikker på om vi er egnede treningskamerater. :aww:

Hihi, jeg har 2 valper også / wheaten terrier :D

Litt freestyle og litt lydighet med Dvergpinscheren:)

Så bare si i fra om dere har tid og sånt :D

Skrevet

Jeg har også en 8 mnd valp, boston terriergutt som gjerne vil trene og sosialisere med andre her i Tromsø.

Samt at min datter har ei DSG-tispe på snart 10 uker.

Har to voksne gutter også da, en DSG og en shiba.

Skrevet

Kunne også vært med innimellom ihverfall. Trener ikke noe spesielt for tiden. Har en litt gammel herremann og en ustyrlig ungtispe :)

Skrevet

Hvor pleier du å trene?

det kommer ann på kor kalt det e ute. parkeringa hjemme, parkeringstunnellen, utfør pyramiden osv. der det passer meg på det tidspunktet x)

men så er jeg opptatt litt utover søndagen, så må bli eettermiddag/ kvelds

Skrevet

Kunne også vært med innimellom ihverfall. Trener ikke noe spesielt for tiden. Har en litt gammel herremann og en ustyrlig ungtispe :)

Er den gamle herremannen trivelig med unggutter? Har en labbis på 7 mnd som gjerne vil møte voksne, trivelige hanhunder :) Ja, forsåvidt trivelige hunder av alle slag.

Skrevet

Han er ikke glad i voksne hanner, så unggutter er litt sånn 50/50, så han er nok ingen god kandidat da jeg ikke er sikker på at han ikke vil være litt for tøff mot de.

• 2 weeks later...
Skrevet

Upsi, jeg klarte å glemme av denne tråden, beklager så mye. :lol:

Jeg er gjerne med på å trene og sosialisere valpen min, hun er en livlig krabat og trening sier hun ikke nei til (og det gjør ikke jeg heller). :)

Skrevet

TIL DE MELLOM 13 og 26 såå har NKKU avdeling Tromsø stand lørdag fra 1100 og utover utfor nerstranda! møt opp med ett smil!

Facebook: Nkku avdeling Tromsø

• 6 months later...
  • 5 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...