hundedrømmen Skrevet 6. Desember 2010 Rapporter Skrevet 6. Desember 2010 Hei. Har en valp på 4 mndr, som har lyst på en hundevenn som han kan trene sammen med, og leke med! Er det noen rundt Mo i Rana som har lyst å treffest?
adi85 Skrevet 7. Desember 2010 Rapporter Skrevet 7. Desember 2010 Hei Jeg har en golden retriver tispe på 9 måneder og vi bor på mo Hun trenger også en lekevenn Send meg en melding så kan vi snakkes litt og se om vi kan få til et lite hundetreff
machte Skrevet 13. Desember 2010 Rapporter Skrevet 13. Desember 2010 Har du sett på hundeklubbene på Mo? Rana trekk og brukshundklubb og Mo hundeklubb vil vel være de som er mest relevant kanskje?
MsFoster Skrevet 9. Januar 2011 Rapporter Skrevet 9. Januar 2011 Bare å sende meg en melding hvis noen blir med ut og går. Er også ganske int i å prøve meg på en hundeklubb, men er litt skummelt å gå alene.. 5 år gammel JRT her.
adi85 Skrevet 13. Januar 2011 Rapporter Skrevet 13. Januar 2011 MsFoster: Samboern min har vært en del på hundeklubben, tenkte jeg også skulle bli med en gang:) Så vi kan sikkert dra sammen Går gjerne også tur, men har ei som ikke er helt vandt til det, så vet ikke hvordan d går:p Men d går sikkert bare bra:) Hun vil gjerne ha en lekekamerat også Er en golden retriver da (9 mnd).
MsFoster Skrevet 14. Mars 2011 Rapporter Skrevet 14. Mars 2011 ADI: Mener jeg har sendt deg PM, hvis du ikke har fått den kan du jo bare sende til meg. Kom akkurat på det. Hvis noen andre har lyst på spaserturkompis i byen i ny og ne er vi her altså, knallgøy å møte på andre.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar