lottesen Skrevet 6. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2010 Kom over på nett for ikke lenge siden en sånn fiffig dusjsak til hund, med innebygget sjampo kammer. Som man kunne bruke både inne og ute. Å nå finner jeg ikke tilbake Er det noen her som vet hvor man finner de på nett? Da hadde jeg blitt evig takknemlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Escada Skrevet 6. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2010 Kom over på nett for ikke lenge siden en sånn fiffig dusjsak til hund, med innebygget sjampo kammer. Som man kunne bruke både inne og ute. Å nå finner jeg ikke tilbake Er det noen her som vet hvor man finner de på nett? Da hadde jeg blitt evig takknemlig Jeg fant en variant her : http://www.dyresjappa.no/shop/ Oster badesystem "rapid bathing system" for hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lottesen Skrevet 6. Desember 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2010 Det var den jeg var ute etter tuuuuuusen tuuusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Escada Skrevet 6. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2010 Det var den jeg var ute etter tuuuuuusen tuuusen takk Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanettee Skrevet 6. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2010 Jøss denne så kjekk ut Men må man bare bruke den såpa som følger med eller kan man fylle på den med annen såpe når den posen er tom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lottesen Skrevet 7. Desember 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2010 jeg skal bestille den i januar tenkte jeg, så da kan jeg skrive en notis om hvordan den funker osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar