Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpeshow i Andebuhallen 05.12.2010

Papillon

Recommended Posts

Får vel bli den første til å legge ut resultater :)

Ida ble BIM, som eneste tispevalp :) BIR ble show bordercollie fra England, så jeg gratulerte henne liksågodt med BIR'et før vi startet :blink: Ida var flink, løp og sto sånn någenlunde fint værtfal, så jeg er fornøyd med henne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med flotte resultater, jenter! Fikk med meg Amiga i gruppa - hun viste seg jo kjempeflott!

Blazing Sun Ain't No Challenge "Vila" ble BIR i sterk konkurranse med seg selv med kritikken "4,5mnd meget tiltalende liten dame. Velbalansert feminint hode. Stilig hals. Utmerket fram- og bakpart. Meget velgående. Meget pluss i oppførsel." I gruppa ble hun uplassert, og dommeren lo da vi kom bort til henne og sa "neimen, er du gammel nok du, da?" :)

Men veldig fornøyde med dagen da lille puppy oppførte seg strålende, og fikk nok en flott erfaring i ringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel bli den første til å legge ut resultater :)

Ida ble BIM, som eneste tispevalp :) BIR ble show bordercollie fra England, så jeg gratulerte henne liksågodt med BIR'et før vi startet :aww: Ida var flink, løp og sto sånn någenlunde fint værtfal, så jeg er fornøyd med henne :)

:) Grattis grattis med BIM på Ida :P härligt att du är förnöjd!

All Trade Crimson Delight "Amiga" ble BIR (slo seg selv igjen :hyper: ) og BIG2 :hmm:

Wiiiih Grattis med BIR och BIG2 till Amiga :blink:

Edit: mista en quote, Grattis med BIR till Vila också :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med flotte resultater, jenter! Fikk med meg Amiga i gruppa - hun viste seg jo kjempeflott!

Blazing Sun Ain't No Challenge "Vila" ble BIR i sterk konkurranse med seg selv med kritikken "4,5mnd meget tiltalende liten dame. Velbalansert feminint hode. Stilig hals. Utmerket fram- og bakpart. Meget velgående. Meget pluss i oppførsel." I gruppa ble hun uplassert, og dommeren lo da vi kom bort til henne og sa "neimen, er du gammel nok du, da?" :)

Men veldig fornøyde med dagen da lille puppy oppførte seg strålende, og fikk nok en flott erfaring i ringen.

Hvem plasserte seg i gruppe 8, egentlig? :)

Zorro vant sin klasse og ble 2. beste hannhund. Kjempefin kritikk - Liv er virkelig en dommer og anbefale både for rutinerte og nybegynnere. Supertrivlig, tok alle i hånda, fine kritikker +++

Z. har blitt stor gutt og er nok snart klar for juniorklassen :P

tfs2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...