Com Skrevet 3. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2010 Noen som vet om noen butikker i Oslo som selger Björkis sin Nomesele ? Eventuelt vet om noen nettbutikker som selger selen og har rask leveringstid ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 3. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2010 Tror den selges på Zoo1 i Sandvika. Ta en telefon så får du sikkert svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Com Skrevet 19. Desember 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2010 Tror den selges på Zoo1 i Sandvika. Ta en telefon så får du sikkert svar Takk for svar. Du hadde helt rett, de hadde den på zoo1 i rett størrelse til å med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 19. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2010 Takk for svar. Du hadde helt rett, de hadde den på zoo1 i rett størrelse til å med Så bra, kjekt å vite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 19. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2010 Ta gjerne en oppdatering om du er fornøyd med selen om en liten stund. Vurderer denne selen til Harly når han blir stor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 20. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2010 SIden kanskej mange åpner denne tråden for tips om seletøy o.l. Jeg har akkurat bestilt frawww.manmat.eu (norsk side Norsk side Billig og bra.. Jeg har bestilt via venner som bor i Sverige.. så da blir det eu-prisr (uten toll.. ).. derfor har jeg bestilt fra Tjekkia og ikke Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar