Mariannå Skrevet 3. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2010 Hei hei skrive litt om meg selv da... er ei jente på 33 år, er gift og sammen har vi tre barn, 10 år, 7 år og 3 mnd. Vi bor i Buskerud Måtte desverre avlive hunden vår i juni dette året, han ble 13.5 år. Jeg var ganske så bestemt på at det skulle gå lang tid før vi skaffet oss ny hund, men savnet har blitt veldig stort etter et nytt firbeint familiemedlem. Nå har vi bestemt oss for å kjøpe en blandingshund, labrador/flat coated. Denne valpen skal vi hente i januar. Vi gleder oss villt alle sammen.. Navnet på valpen - blir MILLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 3. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2010 Heisann Velkommen til forumet og håper du vil trives her Selv bor jeg også i Buskerud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uisaksen Skrevet 3. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2010 Hei å hjertelig velkommen skal du være! Synd å høre om deres gamle hund, men er glad dere har funnet en ny firbent til familien. Vi (altså meg, samboeren og dyra) bor også i buskerud, flott å se en fra "nabolaget" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 3. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2010 Hei og velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 3. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2010 Velkommen Jeg er på besøk hos farmor nå, der har de og en blanding mellom flat og labrador :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar