Gå til innhold
Hundesonen.no

Ut og fly med valp


Sasha&Kiara

Recommended Posts

Skal ut og fly med lille valp på 8uker neste uke.

SAS sine mål på buret sier 40x25x23

Jeg var på dyrebutikken og fikk da ett bur, som de solgte til alle som skulle ut og fly.

Målet på det buret 46x33x25

Så det er jo større :wub:

Vil jeg få problemer? :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og ja.

Jeg ble tilogmed bedt om å bare ta et 10 cm større bur og bnare gå på av diverse i wideroe ol.

Men holder ikke en sherpa bag(de er akkurat flymålene til kabin i tøy) til en valp?

Hvis du møter på noen skikkelig bitchy folk så kan de klage på at det er noen cm for stort, høyst sannsynelig går det bra.

Har sherpa bagen til Amiga liggende om du trenger men du er i Bergen :wub:

Om du har i kabinen anbefaler jeg tøyburene, litt mer fleksibelt enn hardplast.

Jeg fløy 2 strekninger med Amiga i den, hun gikk akkurat oppi og lå og sov hele veien. På et punkt fikk jeg tilogmed ha henne i setet fordi hun sjarmerte alle så :ahappy:

Og som wideroe sa til meg når jeg skulle fly med henne som 11 kg og alt for stor, at det meste går bra, med mindre man ser det er veldig stort eller en hund som overhodet ikke passer inni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvilke du mener da, så på de selv i etterkant, min er akkurat målene men annet merke. Trixie er generelt noen cm over. Tror INGEN merker det altså :wub: i verste fall som jeg sa til en vakt så trykker jeg det ned 1 cm når jeg går forbi da :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt flybur er også akkurat litt for stort, men det har ikke gjort noe for flyselskapet. Er bare til å bøye det litt når du tar det inn under setet :ahappy:

Tror dette har ca samme mål som ditt:

148367_455983032214_740237214_5607983_2774643_n.jpg

Du kunne godt fått lånt vårt, men vi kommer ikke til Bergen igjen før 18-19 desember, så da går ikke det :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...