Gå til innhold
Hundesonen.no

Allergi vennlig hundeseng


Escada

Recommended Posts

Har vært hos Babette Baddaky Taugbøl og fått diagnosen atopisk dermatitt på min staffetispe.

I den forbindelse må jeg nå kaste ut de gamle hundesengene som ikke er allergi vennlige, og må da kjøpe nye.

Tenkte på Fat Boy hundesenger, er de allergi vennlige??

Eller er det noen andre senger som er bedre??

Takker for alle tips. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt litt på den også, men fått høre at den går så fort opp i sømene.

Hmm.. den er jo kjent for kvalitet. Og vi hadde en seng som holdt seg igjennom to generasjoner (altså nesten 20 år eller noe).

Har hatt Tinka sin i ett år, og den holder helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss jeg har aldri hørt at Bia bed er dårlig kvalitet. Selger de på klinikken selv, det kommer vel kanske ann på hvordan hunden behandler sengen.

:wub:

Hehe, det kommer jo selvfølgelig ann på hvordan hunden behandler sengen men har søkt litt rundt og får flere som er misfornøyd med sin BiaBed.

Får se litt rundt omkring på hva som finnes på markedet. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om hunden din ikke herjer, tygger,biiter river i senga er det jo ikke noe problem. Hunder som på død og liv må rasere ting så klarer de å rasere det meste :wub:

Hehe, nei det er jo ingenting som varer for alltid hvis en hund driver sånn.. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke diagnosen atopisk dermatitt, men er det midd problematikken du da skal kvitte deg med?

Vi har selv en midd og husstøv allergiker, og bruker Isbjørn Hundetepper i alle sender og bur. De er fyllt med antimiddbehandlet og antibakteriell ull. Funker knall til allergikeren her. Godt at hun kan ha lune gode tepper selv om hun har allergi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke diagnosen atopisk dermatitt, men er det midd problematikken du da skal kvitte deg med?

Vi har selv en midd og husstøv allergiker, og bruker Isbjørn Hundetepper i alle sender og bur. De er fyllt med antimiddbehandlet og antibakteriell ull. Funker knall til allergikeren her. Godt at hun kan ha lune gode tepper selv om hun har allergi.

Atopisk dermatitt går på midd og hustøv..

Åhhhhh du er vel en engel :lol: som tipser meg om dette, tusen takk.. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke diagnosen atopisk dermatitt, men er det midd problematikken du da skal kvitte deg med?

Vi har selv en midd og husstøv allergiker, og bruker Isbjørn Hundetepper i alle sender og bur. De er fyllt med antimiddbehandlet og antibakteriell ull. Funker knall til allergikeren her. Godt at hun kan ha lune gode tepper selv om hun har allergi.

Hvor får man kjøpt disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...