Hampus Skrevet 25. November 2010 Rapporter Share Skrevet 25. November 2010 Jeg har sett på slike skåler til hundene, da gårdisen jafser i seg all mat alt for fort, og jeg er redd for at bostonen er like ille. Men fungerer de? http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/3/default.asp?wwwalias=doggia&gid=110 Nest nederst på siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 25. November 2010 Rapporter Share Skrevet 25. November 2010 Har bare prøvd på katt, og der fungerte det kjempefint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milla Skrevet 26. November 2010 Rapporter Share Skrevet 26. November 2010 Finnes det skåler som gjør det motsatte også? Da trenger jeg det i såfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 26. November 2010 Rapporter Share Skrevet 26. November 2010 Åååh...! Noen som har prøvd sånne skåler på hunder som virkelig er glupske? Jeg vet av en stykk labrador som kanskje kunne fått en sånn, nemlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 26. November 2010 Rapporter Share Skrevet 26. November 2010 Jeg er sikker på at Pøbelen hadde nafset i seg dingsene som ligger i, og veltet hele skåla, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 26. November 2010 Rapporter Share Skrevet 26. November 2010 Jeg er redd Ganzie hadde spist skåla også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 26. November 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. November 2010 Hahaha... Så ille er nok ikke gutta mine. Tror jeg tar sjansen, de kosta jo ikke all verden. E boston vil vel ikke få for store problemer med å spise av en slik for pga sin hodeform? Shibaen skulle derimot hatt en sånn "hurry up" matskål, slik Milla etterlyser. Makan til treig spiser tror jeg ikke det finnes nord for Trondheim! Matlysta er der, men han har det stort sett ikke travelt med noe her i verden den fyren der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 16. Desember 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2010 Da er skåla i hus, og ja den virker! Hampus bruker sikkert 4-5 gang så lang tid på maten, noe som er et stooooort framskritt. Spørs om han lærer seg bedre teknikk etter hvert da. Men akkurat nå funker den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 16. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2010 Flott å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar