Gå til innhold
Hundesonen.no

Vakringen Elias har vandret til himmelen


rottmaneier
 Share

Recommended Posts

Verdens vakreste gutt har forlatt oss bare 5 år gammel. Du begynte plutselig å halte en dag, og vi fikk beskjed av legen om å holde deg i ro i 6 uker + smertestillende. Du ble bare verre og verre, og etter de 6 ukene tråkket du ikke på benet lenger. Vi ble henvist til en spesialist på området, og vi leverte deg igår for røntgen. Når vi kom tilbake for å hente deg, fikk vi de forferdelig nyhetene.. Du hadde en ondartet svulst i overarmen din, beinkreft. Kreften hadde spist av beinet ditt, og det var like før det knakk tvers av. Veterinæren kunne til og med bare stikke en nål tvers igjennom benet ditt.. Røntgen ble også tatt av lungene dine, og der fant de mange små svulster som hadde spredd seg hit. Det var ikke noe mer å gjøre for deg gutten vår, så vi måtte ta den tunge avgjørelsen om å la deg slippe :)

Det var så vondt å gå derifra uten å ha deg med hjem igjen. Eneste som fikk bli med var båndet ditt..

Her hjemme savner vi deg alle sammen. Bali savner den store trygge storebroren sin, Ophelia fikk ikke sjans til å bli så godt kjent med deg, men fikk oppleve deg i 3 fine uker. Du var en fantastisk flink storebror :D Idag morres ventet vi på at du skulle komme logrende ut fra soverommet, sette deg på fanget vårt og forvente kos på rompa, det beste stedet du visste å få kos. Men ingen Elias kom :ahappy:

Vi savner deg så enormt mye, og håper at du har det fint der oppe i hundehimmelen. Det vet vi at du har :D Du vil alltid være i hjertene våre, og du blir aldri glemt. Godgutten til mamman sin <3

Pappa har også noen ord han gjerne vil fortelle til deg:

Elias:) Du har betydd så mye for meg, Hjulpet meg igjennom alle tunge tider og alltid gjort meg glad. Du har vært en følgesvenn gjennom 5 år som har vært nærmere meg enn noen annen

Savnet etter deg vil bli tungt da vi idag fikk beskjeden om at du hadde fått ondartet kreft med kraftig spredning. Håper du har det bra der ...du er nå! Jeg holdt din labb og koste med deg til du var borte og fortalte hvor glad jeg var i deg..

Jeg savner deg så mye kjære gutten min. Jeg gråter og gråter men smerten er så stor at jeg hvet ikke hva jeg skal gjøre.

Jeg vil alltid tenke på deg og være glad for at det var akkurat du som kom til oss som liten tass for 5 år siden. Store deler av hjertet mitt tilhører deg og dette er ett tomrom som kjennes for hardt ...ut til å bære. Men vi holder minnene av deg i live.

Savner deg og er glad i deg kjære Elias.

Hvil i fred kjære Eliasgutten vår :):hmm::D

eliasbaby2.jpg

elias-1.jpg

eliasibilen.jpg

eliasisolen.jpg

elias-2.jpg

minsket7-3.jpg

minsket-8.jpg

Elias.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...