Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpeshow i Trondheimsområdet


Krelise

Recommended Posts

Noen som vet om noen valpeshow i Trondheimsområdet i tiden framover? Helst slike jeg kan melde på, jeg har pinshcer, men også andre. Kan godt dra en tur bare som tilskuer og miljøtrening for valpen.

Skulle egentlig stille på Orkanger, men bilen slo seg vrang :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei!

Hørte du ikke fikk til å komme i helgen, hadde håpet å hilse på pax jeg, men så dere ikke, men vet jo grunnen nå da! Det ble delt ut ark om valpeshow på orkanger utstillingen. Jeg kan sende deg all info på mail om du vil, tror du står på listen min :ahappy: Ellers så er det litt kjekt å følge med inne på NPK forumet, folk er veldig ivrige og flinke til og opplyse om show her å der i god tur før de avikles :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan gå :innocent: Han blir 9 mnd 20. januar. Hvor?

Ja, da går det nok :lol:

Norsk Chow Chow klub arrangerer valpeshow den 15-16- januar 2011 på Flå samfunnshus på Ler. Dommer er Vibeke Paulsen. Gruppene vil bli fordelt senere, Påmeldingsadresse er hilde.munk@loqal.no. Påmelding- og betalingsfrist 03.januar 2011. Husk: reg.nr, rase og eier må påføres innbetalingen. Pris pr valp er 220kr. Kontonummer 4240 62 35186.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da går det nok :blink:

Norsk Chow Chow klub arrangerer valpeshow den 15-16- januar 2011 på Flå samfunnshus på Ler. Dommer er Vibeke Paulsen. Gruppene vil bli fordelt senere, Påmeldingsadresse er hilde.munk@loqal.no. Påmelding- og betalingsfrist 03.januar 2011. Husk: reg.nr, rase og eier må påføres innbetalingen. Pris pr valp er 220kr. Kontonummer 4240 62 35186.

Hei!;)

Jeg har prøvd å lete etter info om dette, men finner ingenting. Har du en link, eller er det ikke lagt ut noe enda? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:blink:

Jeg har prøvd å lete etter info om dette, men finner ingenting. Har du en link, eller er det ikke lagt ut noe enda? ;)

Vet ikke om det er lagt ut på nettet noen plass, jeg fikk et ark om det på utstillinga på Orkanger forrige helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, er det bare for spesielt inviterte da?:aww:

Nei, da hadde de vel ikke gitt ut flygeblad på Orkanger? :aww:

Opp gjennom de årene vi har hatt hund, så har det veldig skjeldent blitt reklamert for valpeshow (i Trøndelag) på annen måte enn med flygeblad (ser da bort fra utstillinger hvor det også er valpeshow i tillegg).

Endel av klubbene som arrangerer rene valpeshow gir ut flygeblader på den siste offisielle utstillingen før showet, det kan også hende at de legger ut flygeblader hos dyrebutikker o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei!

Hørte du ikke fikk til å komme i helgen, hadde håpet å hilse på pax jeg, men så dere ikke, men vet jo grunnen nå da! Det ble delt ut ark om valpeshow på orkanger utstillingen. Jeg kan sende deg all info på mail om du vil, tror du står på listen min :aww: Ellers så er det litt kjekt å følge med inne på NPK forumet, folk er veldig ivrige og flinke til og opplyse om show her å der i god tur før de avikles :P

Nei, biltrøbbel gjorde at vi kom oss desverre ikke dit. Tar gjerne imot mail ja, det hadde vært flott :aww:

Ja, da går det nok :D

Norsk Chow Chow klub arrangerer valpeshow den 15-16- januar 2011 på Flå samfunnshus på Ler. Dommer er Vibeke Paulsen. Gruppene vil bli fordelt senere, Påmeldingsadresse er hilde.munk@loqal.no. Påmelding- og betalingsfrist 03.januar 2011. Husk: reg.nr, rase og eier må påføres innbetalingen. Pris pr valp er 220kr. Kontonummer 4240 62 35186.

Da prøver vi oss på det, tusen takk :D

Aha, så det er flygeblader som er tingen. Lurte litt på hvor "alle andre" fikk infoen fra :P Da vet jeg det. Jeg er jo helt ny som hundeeier så jeg er ikke på så mange utstillinger og får ikke med meg disse flygebladene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da hadde de vel ikke gitt ut flygeblad på Orkanger? :aww:

Opp gjennom de årene vi har hatt hund, så har det veldig skjeldent blitt reklamert for valpeshow (i Trøndelag) på annen måte enn med flygeblad (ser da bort fra utstillinger hvor det også er valpeshow i tillegg).

Endel av klubbene som arrangerer rene valpeshow gir ut flygeblader på den siste offisielle utstillingen før showet, det kan også hende at de legger ut flygeblader hos dyrebutikker o.l.

Det var bare et dårlig forsøk på en spøk.. :D

Blir spennende uansett. Vi har aldri vært på utstilling med noen av våre hunder, så da er vel valpeshow en fin ting å starte med? :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...