Monica123 Skrevet 7. November 2010 Rapporter Share Skrevet 7. November 2010 Kjære Soniser Vet dere om noen butikker som selger Hurtta sine produkter eller finnes det kun på nett? Kunne egneltig tenkt meg og prøvd den ene selen dems,men er litt usikker på hvordan jeg måler på hunden slik at den passer og tenkte derfro at jeg kunne ta med meg min collie i butikken for og være helt sikker på at jeg finner rett str Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 8. November 2010 Rapporter Share Skrevet 8. November 2010 Hundehuset i Oslo sentrum selger Hurrta. Men om de tar inn hele kolleksjonen vet jeg ikke. Men det går jo ann å rin ge de å høre hva de har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 8. November 2010 Rapporter Share Skrevet 8. November 2010 Trodde de fleste hundebutikker hadde det? Dyrebutikken på Storo, Jan Holts akvarium på Bislett, Dyresjappa på Torshov og Hundehuset på Grønland har/hadde det sist jeg var der, ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 8. November 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. November 2010 Tusen takk for svar da får det vel bli en tur til Oslo da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 8. November 2010 Rapporter Share Skrevet 8. November 2010 ...og Hundehuset på Grønland har/hadde det sist jeg var der, ihvertfall. Ah, takk skal du ha, den butikken visste jeg ikke eksisterte en gang! Jeg søkte på navnet på den hos www.180.no og fikk adr og til og med 360° bilde av gata butikken ligger i. Den så jo spennende ut! Lettvindt også, kort spasertur fra Oslo S (jeg kommer med tog). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pan Skrevet 8. November 2010 Rapporter Share Skrevet 8. November 2010 Det paret som driver Hundehuset er utrolig trivelige å handle med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 8. November 2010 Rapporter Share Skrevet 8. November 2010 Eiksmarka Hund og Katt + Buddy (de har ihvertfall butikk på CC Vest ved Lysaker). Ellers er det vel en del fler sikkert også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 8. November 2010 Rapporter Share Skrevet 8. November 2010 På dyrebutikken på CC i Drammen, der selger de hurtta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 9. November 2010 Rapporter Share Skrevet 9. November 2010 Eiksmarka Hund og Katt + Buddy (de har ihvertfall butikk på CC Vest ved Lysaker). Ellers er det vel en del fler sikkert også Du vet at det bare er å stikke innom og bestille hvis du finner ut hva du vil ha =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 11. November 2010 Rapporter Share Skrevet 11. November 2010 Du vet at det bare er å stikke innom og bestille hvis du finner ut hva du vil ha =) Jeppsi (venter på lønn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 14. November 2010 Rapporter Share Skrevet 14. November 2010 Jeppsi (venter på lønn) kan være lurt å bestille det litt i forveien for ting har en tendens til å ta litt tid i den butikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2010 Kjære Soniser Vet dere om noen butikker som selger Hurtta sine produkter eller finnes det kun på nett? Kunne egneltig tenkt meg og prøvd den ene selen dems,men er litt usikker på hvordan jeg måler på hunden slik at den passer og tenkte derfro at jeg kunne ta med meg min collie i butikken for og være helt sikker på at jeg finner rett str Den lokale dyrebutikken her er nok for langt unna for deg. Om du ikke kommer deg av gårde for å prøve, så kan du jo få vite at min kortis tispe skal ha str 80. Hun er litt over 55 cm høy, og vi må stramme inn selen litt. Uansett om det er y-selen eller den andre. Spesielt y-selen satt veldig godt på henne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 7. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2010 Eiksmarka Hund og Katt + Buddy (de har ihvertfall butikk på CC Vest ved Lysaker). Ellers er det vel en del fler sikkert også Jeppers, på CC Vest finnes det masse Hurrta kan være lurt å bestille det litt i forveien for ting har en tendens til å ta litt tid i den butikken Jeg forstår ikke hva du mener... *flir* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 7. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2010 Jeppers, på CC Vest finnes det masse Hurrta Jeg forstår ikke hva du mener... *flir* Åååå tusle med dyret til cC Vest en dag, ekstra bonus hvis Marianne jobber, da får jeg hilst på deg også, lenge siden sist nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 9. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2010 Åååå tusle med dyret til cC Vest en dag, ekstra bonus hvis Marianne jobber, da får jeg hilst på deg også, lenge siden sist nå Ja, det er altfor lenge siden..! Men jeg har jo brukket benet så jeg er ikke på jobb før uti januar tenker jeg. Er sykmeldt til 10.1 sånn i første omgang ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar