HHC Skrevet 28. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2010 Ser ikke ut som vi har noen tråd på denne? Regner vel med at en del soniser skal hit? Har meldt på dotten i championklasse her også, mer vår utstilling etter størrelsen tror jeg
Anette Skrevet 28. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2010 Jeg vil veldig gjerne, men vistnok skal vi ha en ettårsbursdag på lørdagen kl 3.... og jeg bare BLEH, vil heller på utstilling, men så sier de den kanskje blir fløtta til søndagen, og jeg bare kunne meldt meg på, men det blir jo 300 ut vinduet om jeg ikke drar *meh*
Midas Skrevet 28. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2010 Jeg skal stille Midas der, og kullbroren til Midas skal også stille
Tøfflus Skrevet 28. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2010 Mocca skal debutere der hun Kjempespennende å se om hun viser seg like fint med meg i snøret som med andre eller om det blir total katastrofe Bare vi kommer oss noenlunde rundt og ser/oppfører oss noenlunde presentabelt er jeg fornøyd jeg. Hun er jo uansett verdens skjønneste lille valp
Gjest Skrevet 28. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2010 Vi skal, men bare for å se:) (hvis ikke det fortsatt går an å melde på, kanskje jeg blir fristet;)... Er rett nedi vegen for der vi bor, så for en gang skyld kan vi bare "ta oss en tur"...
JailyTina Skrevet 28. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2010 Skal hvertfall dit på søndagen... For å rigge ned når alt er ferdig. Blir vel sikkert en tur innom på lørdagen også for å titte litt.
Gjest Skrevet 28. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2010 Jeg skal stille Mayla på lørdag og Ellie på søndag (om ikke det var omvendt ) Gleder meg hvertfall
MollyC Skrevet 28. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2010 Jeg skal på søndag og stiller Betty og valpis Cora.
turbogutten Skrevet 28. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2010 jeg kommer på søndagen og stilles Bajaz
Peers Skrevet 28. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2010 Jeg har en time igjen å bestemme meg på... What to do?
Anette Skrevet 28. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2010 Jeg har en time igjen å bestemme meg på... What to do? Du betaler for meg og deg.. for jeg vet ikke om jeg kan før søndagen
Midas Skrevet 28. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2010 Vi skal også på lørdag forresten. Da får jeg vel sett både Mayla og Balrog da Marie? Eller skal ikke lille brun være med?
SFX Skrevet 28. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2010 Jeg har en time igjen å bestemme meg på... What to do? Skulle ikke du stille henne litt mer aktivt nå som hun har pels, unge dame? Og trene på handling mellom alle utstillingene i høst? Hmmm???
Peers Skrevet 28. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2010 Skulle ikke du stille henne litt mer aktivt nå som hun har pels, unge dame? Og trene på handling mellom alle utstillingene i høst? Hmmm??? Jasså ja, du måtte komme på banen og påvirke med sånne gode argumenter og vifte med tidligere uttalelser, du? Da skylder jeg på deg om lommeboka blir sur og grinete altså! Samtidig er det jo moro å dra med seg Orry også rundt for tiden da - han er jo blid som en sol og liker ringen for tiden
SFX Skrevet 28. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2010 Jasså ja, du måtte komme på banen og påvirke med sånne gode argumenter og vifte med tidligere uttalelser, du? Da skylder jeg på deg om lommeboka blir sur og grinete altså! Samtidig er det jo moro å dra med seg Orry også rundt for tiden da - han er jo blid som en sol og liker ringen for tiden Men det er jo ikke så mange utstillinger i desember og januar, så da blir lommeboka blid igjen.
Gjest Skrevet 28. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2010 Vi skal også på lørdag forresten. Da får jeg vel sett både Mayla og Balrog da Marie? Eller skal ikke lille brun være med? Usikker om han blir med den dagen jeg bare skal stille Mayla, men henne får du isåfall sett. Også kan du hilse på dem engang uansett da Skulle ikke du stille henne litt mer aktivt nå som hun har pels, unge dame? Og trene på handling mellom alle utstillingene i høst? Hmmm??? Åh det skulle jeg også.. ja... Vel, det er enda ikke for sent! Bra du kommer Anette
Peers Skrevet 28. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2010 Men det er jo ikke så mange utstillinger i desember og januar, så da blir lommeboka blid igjen. Point - det er INGEN utstillinger i desember og januar. Så jada, begge er påmeldt nå
Anette Skrevet 28. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2010 Point - det er INGEN utstillinger i desember og januar. Så jada, begge er påmeldt nå Er juleutstillinga da tror jeg dropper å melde meg på, selvom jeg vet det blir mange corgier der Er så teit at min familie ikke kan kommunisere og avtalte denne drittklumpens 1 års bursdag...... *sukk* men tenk! neste år er hun junior :P
SFX Skrevet 28. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2010 Point - det er INGEN utstillinger i desember og januar. Så jada, begge er påmeldt nå Med mindre jeg finner noe i utlandet til deg Er juleutstillinga da Nope, spaniels stiller ikke på den utstillingen.
Peers Skrevet 28. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2010 Er juleutstillinga da tror jeg dropper å melde meg på, selvom jeg vet det blir mange corgier der Er så teit at min familie ikke kan kommunisere og avtalte denne drittklumpens 1 års bursdag... *sukk* men tenk! neste år er hun junior :P Ikke for min rase. Vi har ingen utstillinger i Norge i desember eller januar, og generelt færre utstillinger i løpet av året enn en del andre raser Edit: Med mindre jeg finner noe i utlandet til deg Du er flink til det også, du!
Anette Skrevet 28. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2010 Jeg føler meg bare forrvirret av retriever og spaniels og gudhvethva.... Ble innført i hvordan stille hund i dag i det minste, jeg så nok ganske storøyd ut og ristet mye på hodet og forstod ingenting
turbobensen Skrevet 28. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2010 Maisen er meldt på Endelig noe som ikke er timesvis hjemmefra
Midas Skrevet 29. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2010 Nei, nå tuller jeg... Det er søndag jeg skal stille.... Tror jeg. Har jo gruppe 8 hund, så jeg tror det er søndag.. *surrehue*
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar