Gå til innhold
Hundesonen.no

Karmøy 3 des

Anne

Recommended Posts

Skrevet
"for glad haleføring"? Haha, logra hun eller?

I alle fall - gratulerer så mye! :twisted:

Hehe, det står faktisk i rasestandaren at halen skal bres høyt, men ikke overdrevent glad. Shaylee sin hale, som du ser på bilde, er det som blir beskrevet som overdrevent glad. Den skal så mer rett opp liksom :wink:

Jeg synes nå ikke det er de største problemet, hadde vært værre viss halen hang rett ned.

Skrevet

Gratulerer så mye!! :twisted::lol: :lol:

Nå har utstillingsbasillen skikkelig slått til ja :D da sees vi nok på flere utstillinger i 2006!!

Skrevet
Gratulerer så mye!! :twisted::lol: :lol:

Nå har utstillingsbasillen skikkelig slått til ja :D da sees vi nok på flere utstillinger i 2006!!

Ja, det skal du ikke se bort ifra :mrgreen: Jeg hadde med meg far som sjåfør og han er like hekta. Nå holder vi på å planlegge Ølen utstillingen :wink:

Noen som vet hvilken dag valpene skal stille forresten???

Skrevet

Ja, det skal du ikke se bort ifra :mrgreen: Jeg hadde med meg far som sjåfør og han er like hekta. Nå holder vi på å planlegge Ølen utstillingen :wink:

Noen som vet hvilken dag valpene skal stille forresten???

Samme dag som de voksne i rasen pleier det å være!

Skrevet

Samme dag som de voksne i rasen pleier det å være!

Ok, kan jeg finne ut det før jeg melder meg på eller? Den der siden til klubben er jo ute av funksjon :x

Skrevet

Ok, kan jeg finne ut det før jeg melder meg på eller? Den der siden til klubben er jo ute av funksjon :x

Tror det sto i sist hundesport... eller tar jeg feil da?!

Mener jeg fant ut at sheltien skulle på lørdagen?

Skrevet
Grattis:) vi skal til ølen og tenkte vi:) hvis lazita skal:) hehe

Jepp vi skal :lol: er jo en tradisjon det å reise til Ølen, skal være ****** fattig om vi ikke reiser der altså :twisted:

Skrevet
Gratulerer! Så flott at du skal til Ølen da! Tror vi blir ganske mange fra sonen som skal dit! :D Skal du ha med Aro og?

Jeg vet ikke om jeg tar med Aro ennå... Blir hyggelig å treffe mangen av dere her fra Sonene da :mrgreen:

Skrevet
[

Tror det sto i sist hundesport... eller tar jeg feil da?!

Mener jeg fant ut at sheltien skulle på lørdagen?

#-o Stemmer det, kom ikke på at det står i hundesport... Hmm, hvor la jeg det bladet da :-k Skal nok finne det :D

Skrevet

#-o Stemmer det, kom ikke på at det står i hundesport... Hmm, hvor la jeg det bladet da :-k Skal nok finne det :D

Sheltiene skal på søndag sammen med terriere og shæferene :D

Skrevet

Kan du finne ut om valper og voksne skal gå samme dag? (Schäfer) De bruker nemlig å dele opp slik at valpene går lørdag og voksne søndag. Kan du finne ut hvem som dømmer schäfer og for meg? (jeg har enda ikke fått hundesport... :D

Skrevet
Klubben skal visst få ny hjemmeside har jeg hørt. Håper det stemmer.

Mange fra sonen som skal dit?

Er det Ølen/Etne og Vindafjord Hundeklubb du mener som har ny side?

Skrevet

ÅÅ, så gøy da!! :D Endelig er det noen kjente samme dag som oss :D

Skrevet

Er det Ølen/Etne og Vindafjord Hundeklubb du mener som har ny side?

Ikke at de HAR, men at de skal få ny side. Har ei venninne i den klubbenm og hun sa så i allefall. Håper det stemmer :D

Skrevet

Ikke at de HAR, men at de skal få ny side. Har ei venninne i den klubbenm og hun sa så i allefall. Håper det stemmer :D

Ok. Får håpe den siden kommer snart. For pr. i dag har de ingen. :D

Skrevet

Kan du finne ut om valper og voksne skal gå samme dag? (Schäfer) De bruker nemlig å dele opp slik at valpene går lørdag og voksne søndag. Kan du finne ut hvem som dømmer schäfer og for meg? (jeg har enda ikke fått hundesport... :D

Står kun schæfer en gang og det er på søndag, dommer Johnny Johansen Norge :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan ser deres morgenrutiner ut med valp/hund før dere skal på jobb? Ønsker å høre litt hva andre gjør. valpen vår våkner som regel mellom 06-06.30. Vi tar han da ut i ca 15 min slik at han får gått på do, når vi kommer inn igjen så leker vi litt og trener på kommandoer før han får frokosten sin, så er det litt ut på do igjen før vi går inn, får litt hjernetrim og så er det inn i valpebingen når vi reiser på jobb. Hvordan legger dere opp starten av dagen deres?
    • @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...