Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder av Frost (Hvit boxer)

Cattn

Recommended Posts

Kan jeg få spørre om hvorfor hun er gitt vekk? :ahappy: Trenger ikke svare hvis du ikke vil da...

Trist at du ikke får se henne igjen da... :hmm:

Fordo det ble det beste for hun og alle.. Min bror og tidligere samboer er flyttet fra hverandre (De som eide hun).. Og ingen av de hadde mulighet eller samvittighet til å kunne beholde hun, pga jobb og livssituasjo.. Og nå kan de ikke overlappe hverandre lengre slik som de gjorde før... Begge jobber mellom 8-10 timers vakter.. Og da hadde det ikke blitt mye tid igjen til Frost.. :wub::)

De har gjort dette i samarbeid med oppdretter, som var kjempe flink å hjlepe de.. :wub:

Men hun er kommet til noen snille folk som har erfaring med boxere og har hatt 4-5 stykker før :wub: Tror hun vil få det kjempe fint..

EDIT: Endret litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordo det ble det beste for hun og alle.. Min bror og tidligere samboer er flyttet fra hverandre (De som eide hun).. Og ingen av de hadde mulighet eller samvittighet til å kunne beholde hun, pga jobb og livssituasjo.. Og nå kan de ikke overlappe hverandre lengre slik som de gjorde før... Begge jobber mellom 8-10 timers vakter.. Og da hadde det ikke blitt mye tid igjen til Frost.. :ahappy::hmm:

De har gjort dette i samarbeid med oppdretter, som var kjempe flink å hjlepe de.. :wub:

Men hun er kommet til noen snille folk som har erfaring med boxere og har hatt 4-5 stykker før :wub: Tror hun vil få det kjempe fint..

EDIT: Endret litt..

Okey, da skjønner jeg:) Og det er bra at hun er kommet til et bra hjem nå:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...