Tuskelusken Skrevet 26. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2010 Passer en papillon nå og hun har så utrolig fint halsbånd( )! Det står ikke noe merke på det, men kanskje dere har eller vet hvor jeg får kjøpt noe lignende?
Renate A Skrevet 26. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2010 Tenke tenke...jeg VET jeg har sett det et sted før, kommer tilbake til det hvis jeg finner ut av det
Barney Skrevet 26. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2010 De har noe som ligner på felleskjøpet, men husker ikke om det er helt likt:)
ipadda Skrevet 26. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2010 Jeg kan kjøpe å sende til deg hvis du betaler kjøpssum og betaler for sending. Selger dem på dyrebutikken her nede, vi leverer slike bånd og halsbånd med alle valpekjøperene våre
TineSimbaNana Skrevet 26. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2010 Jeg har slike halsbånd til mine to små, og jeg har kjøpt de på stevne
Tuskelusken Skrevet 26. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Oktober 2010 Ja, det var ingen sjelden jålebutikk. :rolleyes2: Da skal jeg se om de har sånne på FK neste gang jeg er der! Takk for svar!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar