Gå til innhold
Hundesonen.no

Amstaffen har gjort det igjen...

Mika

Recommended Posts

Snart 8 år er ingen alder for en så flott hund! Odin her er "bare" snart 9 år han :) Og om jeg ikke har missforstått sambo helt, så kommer de til å stille i flere blodsporskonkurranser i neste sesong (om da ikke hunden får flere EP-anfall og er "borte" innen den tid).

Håper dere fortsetter å ha det moro sammen og så kommer det nok enda flere og bedre resultater etterhvert :)

Du har helt rett. Snart 8 er ingen alder :) I alle fall ikke om hunden mener at han er max 8 mnd :)

Hm.. tiden går fort. Virker jo som det var nå i høst vi stilte på valpeshow på Bangneset og Amy (jeg tror det var hun) stressflasset noe helt grasat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett. Snart 8 er ingen alder :) I alle fall ikke om hunden mener at han er max 8 mnd :)

Hm.. tiden går fort. Virker jo som det var nå i høst vi stilte på valpeshow på Bangneset og Amy (jeg tror det var hun) stressflasset noe helt grasat.

8 år er helt klart ingen alder! Odin sin halvbror ble 14 år nå den 21. oktober :) Og "is still going strong!" (bare dårlig hørsel, men ellers frisk!).

Jeg synes jeg nettopp debuterte men Odin på valpeshow, og han blir 9 år 24. mars! :)

Nei, vi får ta godt vare på våre "old but still young" hunder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...