Gå til innhold
Hundesonen.no

Cisco har middels HD


cisco

Recommended Posts

uff, så dumt med HD :)

Merker du noe på han?

Nja, hvis han springer for fullt ser du at noe ikke er helt slik det skal være. Får han heller ikke til å trave i ringen, men ellers i "vanlig" daglig "bruk" merkes det ikke. Såh... vi tar hensyn til det, og fortsetter som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda... :D

Godt tips jeg fikk når gamletispa mi fikk påvist HD:ikke si det til han :wink:

Nå måtte jeg ta min tispe tidligere enn jeg hadde håpet fordi den kliniske tilstanden hennes forverret seg etter en påkjørsel :)

Men det betyr jo ikke at cisco ikke har maange lykkelige år forann seg.

En ting er hva det står på papiret,en annen ting er hvordan hunden fungerer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid trist å få vite at hunden har HD... Men' date=' tror nesten du trodde den hadde sterkere grad...?[/quote']

Jepp... hadde forberedt meg på en E, så sånn sett er jeg "glad" for resultatet. Blir ikke snakk om å "ta" han i alle fall. Og det var oppdretter helt enig i. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så heldig dere var då, vi fikk beskjed av vetten når samojeden ble rønket om at hofetene var beine og fine men det så ut til å være noe der som ikke stemte helt(men hun trodde ikke at det var så gale), og etter at NKK hadde sjekka så fikk hun diagnose E på begge sider med forkalkninger :) , og jeg kan love deg at det er ikke mulig å se på hunden. :wink:

men vi skal rønke henne på nytt til neste år det har vi bestemt oss for, bare for å se hva en annen dyrelege kan få til med rønkingen, og ffor at vi vil se bilder selv før de sendes inn til NKK. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg var ikkje forberedt på HD med Goshi så det var litt av et sjokk å få beskjed om E med forkalkninger. var hele tiden redd for at hun skulle ha noe i fronten fordi hun var så voldsom med å hoppe og få støt i frembeina. Men der var hun fri... Men så lenge hun er i form skal hun få bli. Tar henne ikke før jeg ser at hun begynner å få vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe synd med HD :D Håper han (?) lever ett langt og smertefritt liv da :)

Gruer meg kjempe masse til å rønke Lunah, føler på meg at hun har HD (selvom jeg ikke har merka noe til det). Hu var også kjempe fæl til å hoppe og få støt i frambeina. Dessuten er jeg redd for at hu fikk for mye tur når hu var liten (pga daghund mamman vi hadde. Hu var ute å lekte med hunder fra 10 ukers alder i en time)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...