Gå til innhold
Hundesonen.no

Canine Good Citizen

Gjest

Recommended Posts

Men hvordan NOEN kan tro at det sporer til at de "dårlige" hundeierne kommer til å trene hundene sine er for meg en gåte... De som har problemer med hilsing/utagering, bikkjer som trekker, for glade, som stikker av, etc - hvorfor skulle DE ville melde seg opp til dette?

Jeg har en hund som drar i båndet. Og han blir så glad når han ser hunder på tur at han piper og drar enda litt mer. Når mennesker vil hilse på han så har han problemer med og forholde seg rolig fordi hele kroppen omtrent logrer. Er jeg da, i dine øyne, en dårlig hundeeier?

Nåja, greit nok. Du kan få syns hva du vil og tro hva du vil. Men denne "dårlige" hundeeieren ville gjerne vært med på CGC hvis dette kom til Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært en fin test å kunne ta :) Sikkert flere som vil prøve seg på en slik test, kontra bronsjemerket. Hadde nok prøvd meg på en slik test selv. Tror ikke Chanti ville bestått, men Nitro tror jeg kunne ha klart det. :) Men syns ikke det er nødvendig med å få bokstaver på stamtavla, men et stempel ved godkjent test er nok, slik som FA og K-test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...