Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva syns dere om denne hunden???

Miko

Recommended Posts

Syns synd i han. Har sett mange andre bilder av han, han ser penere ut på noen av de andre bildene.

Hun som eier han var vært fall veldig glad i han.

Men den hundene hadde det IKKE bra (kjærlighet hadde den nok men..).. Den hadde jo 10 cm lange negler, grå stær, osv osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er så og si dyremishandlig. Hunden kan ikke gå selv med slike lange klør' date=' og det ser ut som de hudproblemene, og i sola. Huff.. Jeg føler at eierne utnyttet populariteten, for de solgte jo mye saker og ting med denne hunden på.[/quote']

kan også si meg enig i det der elisa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er så og si dyremishandlig. Hunden kan ikke gå selv med slike lange klør' date=' og det ser ut som de hudproblemene, og i sola. Huff.. Jeg føler at eierne utnyttet populariteten, for de solgte jo mye saker og ting med denne hunden på.[/quote']

Helt enig, stakkars hund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkaren var jo 15 hundeår. Tror ikke vi er så pene/spreke i en slik alder heller :D Men de klørne hans var jo rene dyreplageriet. :evil: Han må jo ha fått vondt i hele kroppen av å prøve å gå på dem :D Og pensjonisten burde fått en verdig alderdom og få vært i fred for stirrende menneskemengder og blinkende kameraer. Hørtes ikke akkurat ut som koselyder han kom med når hun satt og dro han i "armene" og dunka han på hodet heller. Syns hun behandlet han som en dukke/ en ting jeg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han kommet inn på et vetrenærkontor i Noge så hadde han blitt avlivet...

Eieren melker bare dette for mest mulig penger før hunden dør av lidelsene..

For frisk er den så absolutt ikke.!

Dyreplageri bare å ikke klippe kørne, for ikke å snakke om tennene, hunden han jo ikke spsie en gang.!

USA :D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han døde faktisk på fredag....

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=109775

kanskje det var like godt.. han hadde det ikke godt det er jeg helt sikker på!!

Og som Scorpioen sier så ble den stakkars hunden kun holdt i live av eieren for at hun skulle få tjene penger på ham.... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir fortsatt kvalm av det... tenk på så mye penger hu har tjent på han a...

er ikke noe morro...

hadde hu hatt en liten smule vett i hue så hadde hu avliva han for leeeeeenge siden... den kan umulig ha hatt det godt...

så hu gjorde det sikkert fordi hu har en som kan overta som den syke og stygge hunden i baklomma alerede.... ( som hu kan tjene mere penger på)

sånne folk gjør meg bare kvalm.. skulle ikke ha fått lov t å ha hund en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye pengemaskinen hennes er "bare" 14 år :roll:

Eneste positive med dette er vel at kinesisk nakenhund kanskje ikke blir den neste "motehunden" (søt liten veskehund) og dermed blir utsatt for smugling og tortur fra kriminelle og psyke "oppdrettere" siden folk tror de ser sånn ut :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...