Gå til innhold
Hundesonen.no

whippet savnet ved holmlia- oslo

Farytail

Recommended Posts

Skrevet

Hjelp!!! Whippeten Siprex Albert, som kalles Kayzer, forsvant fra eierene sine da han ble skremt på tur i kveld. Han har på seg halsbånd med telefonnummer og refleksvest. De bor på Holmlia i Oslo. Noen som har sett Kayzer? Ring Ida 415 59 740 All hjelp og alle tips mottas med takk! Spre dette videre!

Skrevet

Hvor henn rundt holmlia forsvant han? Gikk nettopp tur forbi Holmlia Kirke, mot Rema 1000 og rundt Ravnås veien og så nada.. :wub:

Skrevet

Huff, det var leit å høre. Jeg skal holde øyne og ører åpne når jeg lufter bikkjene mine, når bor jeg på mortensrud som jo er et stykke unna men.

Hvis det trengs hjelp til å lete kan jeg gjerne hjelpe til men da må noen bortom her å plukke meg opp siden jeg ikke bil.. :wub:

• 4 months later...
Skrevet

Hei. Jeg har gjort et søk på internett for å finne whippet-eiere i nærheten av der jeg bor. Jeg bor på Holmlia, og har fått whippet valp (hann) for en mnd siden.

Skulle gjerne truffet andre med Whippet, både for at Leo skal få leke og løpe fort:-), og for å få gode råd om oppdragelsen av han. Leo blir 5 mnd om noen dager, og har fram til nå omtrent ikke møtt noen han kan leke med. Vi som eier han er en familie, men det er jeg (dame i 40 års alderen) som har hovedansvaret.

Vh. eieren av Leo.

Skrevet

Hei. Jeg har gjort et søk på internett for å finne whippet-eiere i nærheten av der jeg bor. Jeg bor på Holmlia, og har fått whippet valp (hann) for en mnd siden.

Skulle gjerne truffet andre med Whippet, både for at Leo skal få leke og løpe fort:-), og for å få gode råd om oppdragelsen av han. Leo blir 5 mnd om noen dager, og har fram til nå omtrent ikke møtt noen han kan leke med. Vi som eier han er en familie, men det er jeg (dame i 40 års alderen) som har hovedansvaret.

Vh. eieren av Leo.

Det har vel veldig lite å gjøre i en tråd om en forsvunnet whippet som nå er funnet, kanskje bedre å lage en tråd under hundetreff katogorien :icon_confused:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Legitime = oppriktige/riktige i følge lover og regler.
    • Det finnes mange gode bøker og kurs om språk. Turid Rugaas har "På talefot med hunden" og "Bjeffing - språket som høres".  Dette er også en god jeg har i bokhylla www.dogwise.com/the-language-of-dogs-understanding-canine-body-language-and-other-communication-signals-dvd-set/ Hvis du bor på østlandet kan jeg på det varmeste anbefale språkkurset til Lundqvist hundeskole. Jeg har gått det to ganger og det er utrolig lærerikt. Det avhenger veldig av individene om de kan ordne opp selv eller ikke. Så lenge hundene oppfører seg ok mot hverandre og tar hverandres signaler så er det ok. Om det er stor forskjell i alder og adferd på dem så trenger de ofte litt hjelp for å fungere sammen. Jeg mener uansett at det er eierens ansvar å sørge for at alle hundene trives og har det greit, og ingen hunder skal være nødt til å sloss for plassen sin eller mistrives i flokken.
    • De som har flere hunder enn tre og som lever i flokk. Lar dere flokken ordne opp i alt selv? Eller tar dere helt styringa? Blir det værre da? Ønsker kun å lære mere om hundespråk.
    • Hva betyr legit? Betyr det at de er greie?
    • Om kjøper har betalt full valpepris og hunden står registrert på valpekjøper, så eier denne alle rettigheter. Da er det normalt med en leasingavtale for kull hvor andre enn eier er oppdretter. Her vil nok avtalene være forskjellig, normalt sett leaser man for prisen av en valp eller en valp.  Hvilken avtale som gjøres er mellom partene selv.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...