Gå til innhold
Hundesonen.no

whippet savnet ved holmlia- oslo

Farytail

Recommended Posts

Hjelp!!! Whippeten Siprex Albert, som kalles Kayzer, forsvant fra eierene sine da han ble skremt på tur i kveld. Han har på seg halsbånd med telefonnummer og refleksvest. De bor på Holmlia i Oslo. Noen som har sett Kayzer? Ring Ida 415 59 740 All hjelp og alle tips mottas med takk! Spre dette videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det var leit å høre. Jeg skal holde øyne og ører åpne når jeg lufter bikkjene mine, når bor jeg på mortensrud som jo er et stykke unna men.

Hvis det trengs hjelp til å lete kan jeg gjerne hjelpe til men da må noen bortom her å plukke meg opp siden jeg ikke bil.. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Hei. Jeg har gjort et søk på internett for å finne whippet-eiere i nærheten av der jeg bor. Jeg bor på Holmlia, og har fått whippet valp (hann) for en mnd siden.

Skulle gjerne truffet andre med Whippet, både for at Leo skal få leke og løpe fort:-), og for å få gode råd om oppdragelsen av han. Leo blir 5 mnd om noen dager, og har fram til nå omtrent ikke møtt noen han kan leke med. Vi som eier han er en familie, men det er jeg (dame i 40 års alderen) som har hovedansvaret.

Vh. eieren av Leo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har gjort et søk på internett for å finne whippet-eiere i nærheten av der jeg bor. Jeg bor på Holmlia, og har fått whippet valp (hann) for en mnd siden.

Skulle gjerne truffet andre med Whippet, både for at Leo skal få leke og løpe fort:-), og for å få gode råd om oppdragelsen av han. Leo blir 5 mnd om noen dager, og har fram til nå omtrent ikke møtt noen han kan leke med. Vi som eier han er en familie, men det er jeg (dame i 40 års alderen) som har hovedansvaret.

Vh. eieren av Leo.

Det har vel veldig lite å gjøre i en tråd om en forsvunnet whippet som nå er funnet, kanskje bedre å lage en tråd under hundetreff katogorien :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...