Gå til innhold
Hundesonen.no

Personlighet 2: Har noen raser mer personlighet enn andre?

Wheaten terrier

Har noen raser mer personlighet enn andre?  

15 stemmer

1. 1.

• Ja, det synes jeg
      4
    • Nei, det kommar bare an på hvert individ
      6
    • Nei, alle raser har like mye personlighet
      2
    • Noen raser er store personligehter andre er mindre
      3

Recommended Posts

vel, noen raser er jo avlet frem til og være det vi kaller "beskjedene" og for de som ikke kjenner hundene av disse rasene kan de kanskje virke upersonlige..men individet teller mer enn rase vil jeg tru :D og selv enn hund av en rase som er "beskjeden" ar sin egen personlighet, og kanse like mye som enn annen rase, men på enn annen måte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt har ikke noen mer personlighet enn andre...

Personlighet er ikke noe man kan vurdere ut i fra mengde, mener nå jeg. Alle har personlighet, men alle er ulike. Syns det blir feil å si at for eks de som er mest utadvent har mest personlighet!!!

Det er like mye persinlighet i det å være reservert.

Så, nei. Jeg mener personlighet er noe alle har, og at ingen verken hunder eller mennesker, har mer enn andre eller at det kan deles inn i grader :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt har ikke noen mer personlighet enn andre...

Personlighet er ikke noe man kan vurdere ut i fra mengde, mener nå jeg. Alle har personlighet, men alle er ulike. Syns det blir feil å si at for eks de som er mest utadvent har mest personlighet!!!

Det er like mye persinlighet i det å være reservert.

Så, nei. Jeg mener personlighet er noe alle har, og at ingen verken hunder eller mennesker, har mer enn andre eller at det kan deles inn i grader :D

Der sa du akkurat det jeg og mener, men som jeg ikke har fått knødd meg til å skrive inn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...