Martine Skrevet 6. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2010 Jeg har sett at det er flere som bor i Grefsen/Kjelsås/Disenområdet, og lurte på om noen er interesserte i å møtes for å trene eller gå tur (i bånd)? Jeg har selv en cocker som ikke alltid er overlykkelig for å møte andre hannhunder, så dette trenger vi virkelig å trene på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iner Skrevet 12. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2010 Ja, jeg går jo tur i det området hver dag. Mine er veldig glad i å hilse på andre hunder, det har vi øvd mye på :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 15. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2010 Så bra! Hvor pleier du å gå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iner Skrevet 17. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2010 Jeg pleier å gå ved disen gjordet, eller akebakke skogen. Men jeg har bil og kan flytte på meg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 17. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2010 Ok Jeg bor ved Grefsen kirke, pleier å gå ved kirkegården der eller langs akerselva... Har du lyst til å gå en tur med oss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iner Skrevet 17. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2010 Ja gjerne Hva med kl 20 i morgen. Ser at uka blir litt hektisk så det, er enten mandag eller fredag som passer denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 18. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2010 Send meg en sms på 45 20 20 77 så kan vi avtale! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar