adi85 Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2010 Er det noe som vet hvordan man får poteavtrykket til hunden over på papir? Tenkte jeg skulle lage bursdagskort til samboern min med poteavtrykket til hunden vår. Men er usikker hva man kan bruke slik at det ikke skader poten. Noen som vet? Helst noe som forsvinner fort fra poten også, slik at ikke farge eller noe blir igjen lenge på poten. Tenkte på vanlig vannmaling? Men går det an å bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2010 Er det noe som vet hvordan man får poteavtrykket til hunden over på papir? Tenkte jeg skulle lage bursdagskort til samboern min med poteavtrykket til hunden vår. Men er usikker hva man kan bruke slik at det ikke skader poten. Noen som vet? Helst noe som forsvinner fort fra poten også, slik at ikke farge eller noe blir igjen lenge på poten. Tenkte på vanlig vannmaling? Men går det an å bruke? Slik man brukte til stempel som liten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2010 Vannmaling går greit, bare å vaske labben etterpå Jeg har selv gjort det med Aïda en gang. Og nå er poten hennes tattovert på leggen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina&Leah Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2010 Jeg har brukt ansiktsmaling. Lett å vaske av etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adi85 Skrevet 5. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2010 Takk for svar! Ser ut til at man kan bruke litt forskjellig da Blir spennende å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar