Gå til innhold
Hundesonen.no

På tur med to fine damer

Margrete

Recommended Posts

I dag dro vi på en riktig så spontan tur til Kløfta for å lufte litt på jordet til 2ne, se som de koser seg :wub:

IMG_1314.jpg

Dina på jakt etter Nora

IMG_1373.jpg

Nora føler seg nok litt inneklemt her

IMG_1463.jpg

Dina forteller Asti ett og annet...

IMG_1471.jpg

Nora å

IMG_1383.jpg

Og der fikk Asti tak i ballen, og det er nok ikke fult så artig som han hadde tenkt seg :)

IMG_1407.jpg

Den ballen er MIN og jeg skal ha den tilbake NÅ!

IMG_1398.jpg

Hvor er dem scaredturn.gif

IMG_1390.jpgf

Føler seg nok litt paranoid scaredturn.gif

IMG_1503.jpg

å å hva har jeg gjort nå! Tør ikke slipp, må holde

IMG_1499.jpg

Spiser du meg om jeg slipper?

IMG_1509.jpg

Phu overlevde!

IMG_1510.jpg

Vakre Norris :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, hvor hen på Kløfta var dere? Vi bor jo også på kløfta, og bruker jordene rundt omkring ganske flittig ;)

Bor ikke så langt unna bo og behandlingssenteret, jordet er sånn omtrent der *peke* ;)

Hehe.. jeg hadde slupper relativt raskt om Norris hadde hengt i andre neden med det utrykket der hvertfall... :rolleyes2:

Det er nok lurt det, hun kødder ikke når det gjelder de ballene.. Hun er Super-Norris når det er tennisballer i nærheten, hun :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Han har det godt i buret. Det står på et varmt underlag og han har myk madrass og tepper. Mer enn nok plass til å snu seg som han vil. Han har vannskål festet på ene burveggen og må han tisse, piper han så jeg går ut med han. Det er ikke bur som er et problem her. Han legger seg inn i det frivillig på dagtid også når han skal sove. 
    • Buret er veldig begrensende, og hunder bruker ulike liggestillinger og underlag for å regulere varmen i løpet av natten. Hunder ligger gjerne stille der fordi de ikke har noe valg. Hvis valpen må gjøre fra seg eller søler når han drikker så blir det fort vått og ubehagelig å ligge der også. Lykke til med kattetreningen, du har nok en jobb foran deg der. Selv om det har gått bra før så er individer forskjellige og har ulike grader av instinkter.
    • Ja, han visste at jeg hadde katter, men mente det ikke var noe problem. Og jeg har hatt både jakthunder og gjeterhunder tidligere og det har gått veldig bra. Valpen ligger fint i buret så jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg skal endre på det? Buret står i stuen og valpen sover rolig hele natten der. 
    • Begynner å bli ei stund siden jeg hang på forum nå, ja 😄 dårlig til å sjekke svar og, ser jeg!  Det må jo bli kjøring, da!
    • Visste oppdretter at du hadde katter? Har de noen råd kanskje? Dette er jo en mix av raser som har notorisk høyt jaktinstinkt, så dette kan bli en stor utfordring. Her må det i så fall systematisk trening til med rotrening rundt kattene, belønning for å ignorere dem, og trygge områder for begge. Og det er fortsatt ingen garanti for at det går bra. Har du mulighet til å skille dem i ulike rom om natten så valpen slipper å ligge i bur?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...