Gå til innhold
Hundesonen.no

Tips til hundeskoler i Oslo området.


Renate A

Recommended Posts

Jeg har litt lyst til å gå på et kurs med Chicka i høst, men vet ikke helt hva som er å finne rundt om kring nå.

Chicka blir 9år snart og hun har sine stivheter i kroppen, så vi skal ikke gå noe Agility eller konkurransekurs på høyt nivå, tenker heller på innføring/nybegynner kurs i klikker, enkle sporkurs, freestyle, enkle lydighets kurs osv.

Noen som har forslag til hundeskoler i Bærum/Oslo området å anbefale? Vi har lyst til å ha det GØY, ikke jern trening :icon_confused:

Eller om noen har treningsgrupper som vi kan være med på :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundeskoler jeg selv har erfaring med og gjerne anbefaler.

Hundeakademiet, www.hundeakademiet.no

Familiehunden, www.familiehunden.no

Canis, www.canis.no

Jar hundeskole, http://jarhundeskole.dinstudio.no/

De to førstnevnte har ihvertfall kurs med triks og aktivisering, og nesebruk, og er flinke på tilrettelegging til den enkelte. De andre to har innimellom kurs utenom lydighet og "det vanlige".

Ellers er vi noen som trener sammen hver søndag, send meg en epost på simira@tihlde.org om du er interessert i å være med.

Ellers trener vel flere sonenfolk lydighet på onsdager. :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har gått kurs med Oslo hundeskole og er kjempefornøyde :icon_confused: . Vet at ikke alle deler den oppfattelsen, men uansett hvilken skole du går på kommer det mye an på instruktøren og hvilke forventninger til kurset en har. :no:

Sender deg linken til Oslo hundeskole, avd Asker/Bærum, så kan du se om det kan være noen kurs der for deg :icon_redface:

Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har gått kurs med Oslo hundeskole og er kjempefornøyde :icon_confused: . Vet at ikke alle deler den oppfattelsen, men uansett hvilken skole du går på kommer det mye an på instruktøren og hvilke forventninger til kurset en har. :)

Sender deg linken til Oslo hundeskole, avd Asker/Bærum, så kan du se om det kan være noen kurs der for deg :icon_redface:

Klikk her

Oslo hundeskole i Bærum ligger i samme lokale som der jeg jobber :no: Har gått kurs hos dem flere ganger og er fornøyd, men nå har jeg lyst til å prøve andre også :)

----------------------

Kantarellsøk høres gøy ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...