Gå til innhold
Hundesonen.no

Billig måte å komme seg fra Bø til Trondheim på


Guest lijenta

Recommended Posts

Jeg skal i begravelse i Trondheim og skulle gjerne hatt tips om billigste måten å komme seg dit på. Det ser ut til at jeg skal være der på fredagen. Så klart så har jeg kikket på returbil men der må jeg betale driftsutgiftene på dem som ligger der og da kan jeg like godt ta toget herfa og tilbake som da blir billigere enn en tur med returbil.Natttog opp og ned koster forresten 966 tur retur fordi jeg går under uføre. Sikkert pluss for seng da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For sovekupé betaler man 850 kroner + billett. Sier man seg villig til å sitte, betaler du kun billetten.

Jeg har tatt tog motsatt vei et par ganger (Trondheim - Bø - Trondheim), og det er i grunnen veldig lettvindt. :icon_clapping: Jeg ville tatt et kjapt søk hos nsb.no, lavprisekspressen.no og nor-way.no og sjekket priser, og deretter bestilt så fort som mulig. Det blir dyrere jo nærmere avgangsdato du kommer. Er du litt fleksibel, kan du sikkert spare et par hundrelapper hver vei (i forhold til ventetid, nattog vs. dagtog osv). Sjekk ut ulike kombinasjonsmuligheter - f.eks. buss mellom Bø og Oslo, tog mellom Oslo og Trheim, buss tilbake til Oslo og tog tilbake til Bø, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...