Martine Skrevet 23. September 2010 Rapporter Skrevet 23. September 2010 Kjæresten min og jeg har vært sammen i 4 år på onsdag, og jeg tenkte å gi han noe. Vi skal ut og spise og kose oss, men jeg vil gi noe mer. Er det noen som har noen forslag?
pippin Skrevet 23. September 2010 Rapporter Skrevet 23. September 2010 Hmmm... kommer jo litt an på hva han liker? Hvilke interesser har han?
Ingvild Skrevet 23. September 2010 Rapporter Skrevet 23. September 2010 Og hva slags prisslapp tenker du, sånn omtrent?
Martine Skrevet 23. September 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 23. September 2010 Han er glad i biler og filmer, men vi har utrolig mange filmer, og jeg aner ikke hva slags bilgreier jeg skal kjøpe.. Kanskje gavekort? Prislappen er det ikke så viktig med
Nirm Skrevet 23. September 2010 Rapporter Skrevet 23. September 2010 Som en ungdomskamerat gjore. Kledde seg kliss naken, knøt en stor sløyfe rundt seg selv, satte jeg på trappa og ringte på. Bør ikke bo i blokk eller et sted man lett blir sett da.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar