Gå til innhold
Hundesonen.no

Dalmis trenger pass frem til vår/sommer 2011

Benedicte

Recommended Posts

Venninnen min har havnet i en vanskelig bo-situasjon og kan derfor ikke ha dalmatinergutten sin før våren/sommeren 2011.

Han er en stor, kraftig fyr som er mye hund, men er en utrolig positiv og herlig fyr. Jeg har selv passet han i ferier, og han er en av få hunder Tia kan leke med (han tåler nemlig et trøkk :icon_redface: ). Hadde jeg ikke hatt nok med mine 3 hunder så hadde jeg selv tatt han.

pepper.jpg

Han er norsk utstillingschampion og har vunnet en del. Han kan selvsagt stilles ut når han er i et midlertidig hjem. Eier betaler alt av utgifter på han.

Send meg en PM om noen er interessert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåh vilken fin prickegutt det där :icon_redface: Jag är nog inte en bra person att passa på honom för jag blir allt för knytta :) skulle bli så alltför trist när han ska tillbaks till sin matte igen efter att ha passat honom så länge... Men hoppas han finner sig en bra familj att bo hos så länge :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hun hatt råd ti lå betale for det? tusen kroner i mnd eller noe slikt?

jeg bor (veldig) landlig til, og har to hunder selv, og tar tidvis i mot hunder i pensjon. vanligvis hadde jeg ikke tatt noen for så lang tid, men jeg er litt svak for dalmisser.

vi bor på en gård i østfold, 1,5 km til nærmeste nabo, har fire hester og tre katter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er verdens besteste prikkegutt <3 Hadde det ikke vært for at jeg bor i Italia for tiden skulle jeg tatt han selv, uproblematisk hund, dog stor og sterk, man må være bestemt med han men viser du at du er sjefen da er han bare helt fantastisk! Er også kjempeflink med små hunder :icon_clapping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...