Gå til innhold
Hundesonen.no

Indre Østfold Hundeklubb


SusanneL

Recommended Posts

Ingen som har noe å skryte av??

Ikke jeg, i alle fall.Moxy debuterte med å bli nr 2 i en klasse med 3 hunder. JEG syntes selvsagt det var heeeelt feil - men dommeren var ikke enig med meg så hun fant en annen tispe hun likte bedre.

Men koselig utstilling - SUPERT område klubben har.

Været topp, og det virket som et veldig velarrangert og trivelig arrangement.

Båstad neste!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så lille Moxy og var sikker på at hun skulle slå de andre, men så feil kan man ta :lol: Bedre lykke neste gang ;)

Selv kan jeg skryte av lille Nanti som er 5,5mnd gammel blei BIR og BIG1 :lol: Første gang vi stiller mot andre raser, og det gikk over all forventning :lol: Hun var skikkelig med når vi travet i gruppa, showet skikkelig lille snuppa mi :lol:

Bilde av Nordic Giant's Elegant Gangster :icon_confused:

NantiBIG1iAskim5ogenhalvmnd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempe stolt av min Lillan. Jeg meldte henne på som rektutt i freestyle og vi improviserte, siden jeg ikke hadde trent med henne.

Egentlig hadde jeg trent med Merlin, som ble diskvalifisert fordi han bestemte seg på eget initiativ for å slutte med lydighet og bare gå ut av ringen :-)

Lillan har aldri gått noe kurs i noe. Hun har bare befunnet seg under meg når jeg trener Merlin. Hun tok alle komandoer med stor intensitet og i fremtiden er det nok henne jeg bør trene i freestyle:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så lille Moxy og var sikker på at hun skulle slå de andre, men så feil kan man ta :lol: Bedre lykke neste gang :lol:

Selv kan jeg skryte av lille Nanti som er 5,5mnd gammel blei BIR og BIG1 ;) Første gang vi stiller mot andre raser, og det gikk over all forventning :D Hun var skikkelig med når vi travet i gruppa, showet skikkelig lille snuppa mi :lol:

Bilde av Nordic Giant's Elegant Gangster :icon_confused:

NantiBIG1iAskim5ogenhalvmnd.jpg

Grattis!!

Er det Florian som sitter i buret bak der? Hvordan gikk det med han?

Moxy kommer til å vinne så mye i fremtiden at det er greit med en soft start :lol: Og nummer to hadde du vært suuuuperglad for hvis du var nybegynner :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!

Er det Florian som sitter i buret bak der? Hvordan gikk det med han?

Moxy kommer til å vinne så mye i fremtiden at det er greit med en soft start :P Og nummer to hadde du vært suuuuperglad for hvis du var nybegynner :ahappy:

Takker :P

Veit ikke om det er han :P Men den blei i hvertfall nr. 2 i gruppa :P Veldig fin hund :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beardisen i bakgrunnen er broren til Florian (Oliver?) - oppdretteren (hun i hvit genser) har beholdt begge to.

Moxy, ja.. Hun har sovet som en stein siden vi kom hjem... Stakkars var heeeelt utslitt etter bare et par timer på utstillingen samt et par timer på besøk hos venner på veien hjem. Det "tar på" å være pen! :ahappy:

Det var jo ikke hennes feil at dommeren likte den andre bedre - og den var større, 1 mnd eldre og kanskje kjempefin, den. De to småttingene der var jo begge helt ferske med utstilling - men vi skal nok gi den klart mer konkurranse senere!

Grattis med gruppe 2'er armagnac! Kjempebra i DEN gruppa, med mange gode hunder og raser som lettere blir plassert enn gd'en.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Man er ikke helt uenig med Susanne kjenner jeg, men det er dommeren som dømmer - på terv trodde vi det blant tispene skulle stå mellom Kira og Iza, men dommeren valgte å sette opp Vega som beste tispe valp så da ble det sånn. (Vega burde etter vår mening vært nummer 4, men alle fikk flott kritikk og dommere påpekte pros and cons så det). Vakre lille Milo ble BIS3 til slutt han - og det gleder joe n bestemor. Og så var jeg fotograf...

La oss starte med vakre showige Moxy

aIMG_1571.jpg

..så kan vi jo fortsette med den "lille" flekkete som Milo syntes var driiiiiitskummel *latterkrampe* (han skjønte ikke hvorfor man skulle løpe etter sånne digre greier når det var en mulighet til å bli kvitt den stakkars). Men fin var den.

aIMG_1786.jpg

Og så fine lille Milo som er så vanskelig å få tatt bilder av.

aIMG_1730.jpg

Resten av bildene finnes HER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beardisen i bakgrunnen er broren til Florian (Oliver?) - oppdretteren (hun i hvit genser) har beholdt begge to.

Moxy, ja.. Hun har sovet som en stein siden vi kom hjem... Stakkars var heeeelt utslitt etter bare et par timer på utstillingen samt et par timer på besøk hos venner på veien hjem. Det "tar på" å være pen! :P

Det var jo ikke hennes feil at dommeren likte den andre bedre - og den var større, 1 mnd eldre og kanskje kjempefin, den. De to småttingene der var jo begge helt ferske med utstilling - men vi skal nok gi den klart mer konkurranse senere!

Grattis med gruppe 2'er armagnac! Kjempebra i DEN gruppa, med mange gode hunder og raser som lettere blir plassert enn gd'en.

Susanne

Gratulerer, armagnac :ahappy:

Takk alle sammem :P Fine bilder Belgerpia, kan jeg ta det av Nanti??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Takk alle sammem :ahappy: Fine bilder Belgerpia, kan jeg ta det av Nanti??

Javisst :P

Lille rullepølse-Moxy med valker på nakke og rumpe... Men kramgo til tusen!

Kjempefint bilde, Merete - på DEN avstanden og så bitteliten hund. Kan jeg ta det?

Susanne

Bare ta i vei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...